TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• PAINTBALL

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #160989  av Rollaole

Noen her som driver med paintball?
Kjøpte meg utstyr nå sist helg, sinnsykt morro!
Flere som deler denne interessen?
Kjøpte meg en tippmann 98 Custom..

Utrolig bra trening og moro og drive med! :D
 #160994  av sindrejl

Rollaole skrev:Noen her som driver med paintball?

har lyst å begynne, men kjenner ingen som driver i trondheim, så da blir det liksom aldri noe av :/
 #161054  av w-master

sindrejl skrev:
Rollaole skrev:Noen her som driver med paintball?

har lyst å begynne, men kjenner ingen som driver i trondheim, så da blir det liksom aldri noe av :/
Samme her...har spilt et par ganger å syns det er jævla skøy...men kjenner ingen her i nærheten som driver med det :?

#161059  av toyota_mr2

jei spiler de er utroli sjekt jei har e forholsvis dyrt våpen iforhol til tipomann 98 de er et våpen som tåler mye åg ikke trenger så mye velikehol tipomann 98 er de mest solkte våpene de brukes normaltset i utleie :lol:

#161063  av gfc

Jeg har spilt Paintball i noen år (gitt meg nå da, for kostbart i lengden).
Vi spilte på bane og i skauen.
Utrolig kul sport.

http://www.splat.no er en bra plass å starte å se etter lag og pent brukt utstyr.

#161079  av Th4 Ghost

kjøpte meg eletrisk paintball gunner for et år tilbake..sinnsykt morro. har bare vært i skauen enda + brukte rundballer som dekk en gang, funker som gull ;)

mulig det blir baneskyting når sommern treffer igjen da. for så vidt jeg vet så eier army butikken en bane utafor throndheim som det går an å stikke innom når du vil viss man kjøper seg årskort..

#161096  av FireFox

Har spillt endel ja.. veldig gøy, men veeldig dyrt :p
Har en Tippman 98C med div. ting ;)

#161107  av lasserj

jeg spillte paintball for noen år siden, sinnsykt moro ja! :D
hadde tippman98, en veldig god markør med masse gode oppgraderinger, hadde ingen feil på den (unntadd en lekarsje), skaut ca 12-15000 baller med den.

hadde mindre reprasjoner på min tippman kontra hva kompissene mine hadde på spyderene sine

#161155  av toyota_mr2

er det noen som spiller i stavanger sandnes område??

#161164  av sw20

O jess...

Er vanvittig morro ja....Hobby som anbefales...
Vedlegg
Grrrrrrrrrrrrrr.JPG
Grrrrrrrrrrrrrr.JPG (44.38 kiB) Vist 2007 ganger

#161251  av Rollaole

dere skriver at det er veeeellldig dyrt,
Tenk på alle penga dere bruker på bil osv..
Kanskje forandre beite litt.. heh være litt ute. :P

Men sinnsykt tøff sport..
http://www.maxpaintball.com (stooor bane i årnes området)
http://www.splat.no

#161268  av Th4 Ghost

sw20 skrev:O jess...

Er vanvittig morro ja....Hobby som anbefales...
say, er det en ZXE-9000? ligna fryktelig på min :)

#161302  av toyota_mr2

jei syns ikke de er noe serli dyrt forhol til andre spørter folk holer på med jei går åg spiller ver lørdag hele someren de er gøy

#161398  av Th4 Ghost

vell, når man skal kjøpe seg makør til 20 000, elektrisk magasin + feeder som tar dobbelt så mange baller, og når ballene i seg selv koster 10kr stykke (pro baller gjør det), så er det ikke en billig sport lengre ;)

#161429  av Rollaole

Hvem trenger alt det fancy utstyret der, Du trenger ikke mere enn en billig og bra markør, noen gamle militær klær også noen baller, og en gjeng venner og et lite skogområde.

Det er ikke alltid og ha det beste utstyret som er best, taktikk og blande seg med omgivelsene er like viktig, hvis ikke mer enn en super markør, men elektronisk mating av ball osv..

Enkle er ofte det beste, men morro med stæsj da! :twisted: