TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• bergens treff

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#160843  av James

ahhh... Tror ikke bilen min er klar til søndag :( Kan hende ,men har mine tvil! Da må nok jeg mest sannsynlig stå over visst ikke det hele blir utsatt med en uke :wink:

#160854  av tommis

James skrev:ahhh... Tror ikke bilen min er klar til søndag :( Kan hende ,men har mine tvil! Da må nok jeg mest sannsynlig stå over visst ikke det hele blir utsatt med en uke :wink:
Dette gjelder meg også, holder på å skifte fra JDM til Euro-turboer i min. Ikke sikkert det er klart til helga :roll:

#160888  av daniel

det går greit for meg å utsette det en uke....

#160892  av doffy

Samme for meg, jeg sitter vel bare foran pc'en uansett :P

#160914  av Kjelliken

8) skulle gå fint for meg og det og utsette det en uke... :D

#161113  av daniel

ja men då kan vi vel bare si at treff søndag 26 mars då.. men blir vi enige om kor vi skal være??

#161117  av doffy

daniel skrev:ja men då kan vi vel bare si at treff søndag 26 mars då.. men blir vi enige om kor vi skal være??
Kan vel bare si bontelabo i utgangspunktet, men om det skulle være altfor mange som blir med og/eller hvis været blir elendig kan vi forskanse oss i garasjen på vestkanten :lol:

#161134  av MacGyver

treff.. hm, kansje eg og siger innom da. Må sjekke agendaen min først :)

#161135  av James

daniel skrev:ja men då kan vi vel bare si at treff søndag 26 mars då.. men blir vi enige om kor vi skal være??
Høres bra ut! :D Tror og håper at bilen er klar til da!

#161137  av doffy

James skrev:
Det bør den være! :D

Skal vi si 3-4 tiden som kjelliken nevnte tidligere da? Må nesten bli da så folk får sovet av seg rusen og det ikke er blitt mørkt :P

#161145  av James

doffy skrev:
James skrev:
Det bør den være! :D

Skal vi si 3-4 tiden som kjelliken nevnte tidligere da? Må nesten bli da så folk får sovet av seg rusen og det ikke er blitt mørkt :P
Hehe! 3-4 tiden er bra! Gleder meg som en unge allerede.. :P

#161169  av Levin GT

Stiller med alle mine tre eg. :)

#161178  av cs2451

kan faktisk hende jeg tar meg en tur og.

#161207  av kennethx

Får vel prøve å svinge innom med F'en :)

#161291  av daniel

ne men då sier vi bontelabo 3-4 tiden den 26.. då e vel alt avklart då..

korti blir det avgang fra essoen på kleppestø då??
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7