TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• digitalt tidsur?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #159880  av Rømmling

jeg har kjøpt meg timer til motor varmeren i dag. OSOtek timer digital 2-knapers på europris men hvordan i H får jeg stilt den

er det noen her som har en slik

liker ikke å ha motorvarmeren på hele natta! [/i]

#159887  av BrennaRacing

Følger det ikke med bruksanvisning??

Et lite tips: Sett helst tidsuret inne...Når det blir for kaldt så slutter uret å funke...Det gjorde hvertfall d jeg hadde

#159890  av Rømmling

BrennaRacing skrev:Følger det ikke med bruksanvisning??
nei var ikke dethar drevet å testet litt nå så får den til å lyse i fem min og så slå av ( antal min kan jeg stille)
og fikk den til å slå seg på ett tidspunkt jeg stilte men vet ikke om den kutter ut igjen.

jeg får håpe at det funker ellers kommer ikke jeg på jobb i mårra. 5,5mil er litt langt å gå.
 #159968  av @lpher

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg her :wink:

Men jeg har ett og annet å si ang dette: :)
Rømmling skrev: liker ikke å ha motorvarmeren på hele natta! [/i]
Det må du heller ikke gjøre...for i ytterste konsekvens...så kan det føre til at du tørker ut div pakninger i motoren din...pga oppvarming uten oljesirkulasjon :wink:

Jeg kjenner personlig ikke til noen slike tilfeller...men Defa anser det for å være en liten mulighet og advarer mot dette :) En annen ting er jo selvfølgelig strømforbruk :)

@lpher
Som bruker Defa's eget ur...som gjør alt automatisk..no fuzz :wink:

#160529  av Rømmling

har full defa på celican men den må jeg skifte dunamo så den står hjemme nå så bruker mutter'n sin bil og koster ikke på defa der nei.

etter mye testing fikk jeg den til.