TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Aston vs Supra?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #159744  av @lpher

Ser ut som om disse to er i slekt gitt! :D
Vedlegg
compare_supra_vantage.jpg
compare_supra_vantage.jpg (56.35 kiB) Vist 168 ganger

#159749  av jan-erik

Så var det høna og egget da......... :wink:

Aston Martin DB6 (1965-69)
Vedlegg
AM_DB6.jpg
AM_DB6.jpg (18.14 kiB) Vist 927 ganger

#159772  av aneriks

de var ufattelig like ja!!
 #159773  av tommis

@lpher skrev:Ser ut som om disse to er i slekt gitt! :D
To av mine absolutte favoritter i bilverden de der! :D

#159784  av @lpher

jan-erik skrev:Så var det høna og egget da......... :wink:

Aston Martin DB6 (1965-69)
Pøh! ...den dær er jo ikke parkert rett vei engang jo! :mrgreen:

#159820  av celicat23

Litt uheldig å sammenligne sånn... Eneste jeg kan sitte å tenke på er hvor ufattelig mye bedre aston martin ser ut enn supra'n.

#159823  av Th4 Ghost

hehe
celica32: høres ut som du ikke liker supra jo, hva er det med deg da? og det er nå uansett mest på kødd når noe blir "samenlignet sånn". det er ikke "uheldig" liksom.

#159828  av @lpher

celicat23 skrev:Litt uheldig å sammenligne sånn...
Ehh..? Hvorfor det? :) Hadde jeg vært en arg AM motstander så kanskje...men nå har begge de nevnte bilene de pene rene "klassiske" sportsbil-linjene...som faktisk var hovedgrunnen til at jeg kjøpte Supra sjøl...så jeg må ærlig ikke innrømme at jeg ikke ser uheldigheten her gitt :wink: Så for å vri litt på det...synes jeg det er tøft at denne designformen holdes i live :) Designet på Supran vil holde seg "that much longer" pga slikt :D
celicat23 skrev: Eneste jeg kan sitte å tenke på er hvor ufattelig mye bedre aston martin ser ut enn supra'n.
Enig i at den er penere ja...men...det BØR den pinadø være også da :D Med tanke på hvor mye nyere den er...og ikke minst prisen :D Hadde ikke plaget meg å eid en slik en nei... :) ...reliability issues asside :D

#159829  av memo

i frykt for å bli stemplet som en kverulant osv.:

ser ikke helt hvor de er like.. forutenom om at begge er coupè, og begge er biler lissom :)

vinduer, dører, fangere etc., alt er rimelig forskjellig?

#159845  av celicat23

Th4 Ghost skrev:hehe
celica32: høres ut som du ikke liker supra jo, hva er det med deg da? og det er nå uansett mest på kødd når noe blir "samenlignet sånn". det er ikke "uheldig" liksom.
Med "uheldig" mente jeg at ved å sammenligne disse bilene, så blir supra'n (sett i forhold til aston) en billig kjip plastikk racer av utseende. Ergo: det virker negativt for supra'n og bli satt i dette selskapet.

Ikke liker supra? Er vel ikke mulig å ikke like supra? :) Bortsett fra den fantasi løse fast and the bi-curious kopien som ruller her til lands på alle gatebil treff da. Den er kjempe lett å ikke like. Ellers er supra niiiiiiiice!!!!!

#159846  av cameleon

Begge to er jo utrolig pene biler. To villt forskjellige klasser. Alt i alt så hadde jeg nok valgt supran. Aston er jo biler som kan sammenlignes med løver. Utrolig pene å se på, men du vil ikke eie en i lengden hehe.

#159848  av TheStig

hehe, nei en motorsterk brite er vel ikke så altfor lurt

#159882  av bose

NÃ¥ er ikke AM veldig britisk lengre da....

#159929  av chris

Jeg hadde valgt Supraen jeg også, men jeg mener fortsatt at Aston Martin DB9 er tidenes peneste bil. ;)

#160226  av Anders gullstein

Aston Martin V8 Vantage som er vist på bildet der er en av de mest vellykkede designsmykkene som finnes. Den er forholdsvis liten og lett, omtrent som en 911 eller en Ferrari F430. Helt sinnsykt, bare å se den er i seg selv en opplevelse, men å høre den når V8'ern presses litt er himmel :D