TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny isvideo fra 26feb

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#158533  av skody

ohh... jeg ble den første til BÅDE å laste den ned OG se den OG kommentere den! 8) Tok litt tid ja. Prøvde et par ulike download acceleratorer uten at det gjorde susen.. 24kb/s så ut til å være slutthastigheten, men dippa nedi 8-9kb/s avogtil.

Såå.. til oss som ikke var der, shame on us! :oops: Selv gadd jeg aldri da jeg så kjøreavstanden kombinert med motorløs toyota. Hadde jeg hatt en entusiastbil som en MR2 hadde jeg ikke vært i tvil. Men inntil Wideröe får jeg greie meg med sliten Volvo og de fire-fem lokale isbanene. Vel å merke de som ikke er satt under vann om dagen.. :evil:

Kurant filming forresten. Artig å se hvor bredt man KAN ligge med en SW20. :twisted:

#158535  av Daniel_hoy

Såg veldig artig ut det der. Kunne godt tenkt meg å prøve litt isbanekjøring. Men når jeg bor i ålesund så blir det for langt å kjøre når det berre var snakk om 7 timer med kjøring.
Skulle fått til et treff ei heil helg, men da må det være forhåndsbetaling så folk dukker opp. Hadde vært kjekt å få til det, men kan vel ikke bli før neste vinter det. :(

Men det er flott at noen prøver å få til litt treff!! :D

#158727  av kennethx

Så unektelig artig ut, hadde glatt vært der om jeg hadde hatt motor i bilen :oops:

Ligger filmen ut som en torrent for de som måtte foretrekke det ;)
Vedlegg
(12.57 kiB) Lastet ned 51 ganger

#159417  av kake

Det så vanvittig gøy ut og du er flink til å kjøre du Christian :) Hadde jeg hatt diffbrems og ikke vært så redd for bilen min hadde det vært artig å prøvd seg utpå der ja :wink: