TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morro med snø:D

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #158827  av w-master

Kunne ikke dy meg. Fy faen det er morro på sørlandet nå...skjønner ikke hva alle klager i :twisted: hehe...

4x4 turbo er tingen i dag :D

Noen andre som har hatt det morro i dag?

#158850  av Andreazz

Jepp! Sierran får gjøre nytte for seg nå som vi også har snø på vestlandet 8)
Hvar ute å mora oss i går også, endte med at en 323GTX og en 76`Corolla vrengte dekk av felgen..

#158852  av aneriks

med mr2`en i garasjen og en forhjuls drevet honda er det ikke alverdens, men man ha alltids brekket 8)

#158855  av ADHD:-)))

Hei!
JEPP eg har kjørt mere sidevies en rettfrem i går å dag!!!:-)
ÅÅÅÅ vem sier att MR2en er vanskelig å kontrolere med mye sladd???:-)

#158864  av |plumbo

ikke gøy i det hele tatt ( i dag i alle flall) kante hele felgen min :'(

#158867  av aneriks

|plumbo skrev:ikke gøy i det hele tatt ( i dag i alle flall) kante hele felgen min :'(
surt :(

#158884  av Turbotrille

Andreazz skrev: endte med at en 323GTX og en 76`Corolla vrengte dekk av felgen..
Begge kjørte et dekk av felgen???
Det er godt gjort det.. ;)

#158887  av Andreazz

Turbotrille skrev:
Andreazz skrev: endte med at en 323GTX og en 76`Corolla vrengte dekk av felgen..
Begge kjørte et dekk av felgen???
Det er godt gjort det.. ;)
Ja, GTX`n vrengte av et framdekk over ei renne midt på en parkeringsplass å Corolla`n vrengte av et 30år gammelt vinterdekk under en full 3girs piruett :D

#158900  av w-master

Så på værmeldingen at det meldte dette været et par dager frammover på østlandet :P Lurer på hvor mange jeg må hjelpe løs på de få dagene med snø i året her i sør :D Ble 3 stk bare i går :twisted: Heheh...flere som vurderer å skaffe seg 4x4 etter at dem så meg i går :)

Fant en vei som ikke var brøyta i går...fy faen for ei rallyløype...viskerne på fult så snøfyken stod over panstre og frontruta :D

Morro :twisted:

#158904  av TheStig

w-master, nå er det virkelig på tide med noen bilder og/eller film av bilen din..! Long wait

#158905  av Speeder

TheStig skrev:w-master, nå er det virkelig på tide med noen bilder og/eller film av bilen din..! Long wait
Word!

Få med deg en kompis og ed videokamera, å få litt heftig kjøring på film.

#158909  av w-master

Speeder skrev:
TheStig skrev:w-master, nå er det virkelig på tide med noen bilder og/eller film av bilen din..! Long wait
Word!

Få med deg en kompis og ed videokamera, å få litt heftig kjøring på film.

Bilder av bilen ligger under show shine. Men skal se om ikke jeg får tak i et kamera i dag å få filmet noe mens været er på det værste(Beste :D ) her :twisted: Noe rå kjøring!! :P

Synd jeg ikke fikk filmet kjøringa i gårkveld...det tok av :twisted:

#158921  av chris

vrengte dekk av felg på snøføre? glemte dere å ha luft i dekkene eller? :mrgreen:

#158925  av Dalan

chris skrev:vrengte dekk av felg på snøføre? glemte dere å ha luft i dekkene eller? :mrgreen:
Pfft, bare å satse skikkelig det :D

#158926  av GT4 CS

chris skrev:vrengte dekk av felg på snøføre? glemte dere å ha luft i dekkene eller? :mrgreen:
Er null problem :lol:
Opplevde at dekket revna pga isklump, og vips var det ikke mer gummi hehe, men pytt i sann, var jo bare en opel :twisted: