TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• klippe -stygge- krasj

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #157192  av Th4 Ghost

link her :shock:

det er mye stygt her, så pass på om du ikke tåler å se mennesker dø (for det gjør mange på denne videoen)

som de står: "consider this a warning if you are considering being stupid" :wink:

#157193  av larsst185

æsj

#157260  av BrennaRacing

Mye nasty der ass....Hvertall han som lente seg ut av bilen i fart....Så ikke så digg ut :shock:

#157270  av celica4ever

sjukt! :shock:

#157273  av cameleon

Uff. Trist å se :cry:
Men når det kommer til rally og de grenene der, så kan pinadø folket for det selv. Har aldri skjønt poenget med å absolutt skal stå en meter unna veien der en bil kommer susende i 200. At det ikke er strengere restriksjoner innenfor der, har jeg aldri klart å fatte. :?

#157285  av sindrejl

holy shit!

#157295  av Rømmling

fikk noe å tenke på der ja.
holde avstand til rally løypa..
ikke lek i trafikken. Stakars folk

#157301  av Th4 Ghost

BrennaRacing skrev:Mye nasty der ass....Hvertall han som lente seg ut av bilen i fart....Så ikke så digg ut :shock:
har sett hele den videoen jeg, og jeg kan ikke skjønne hvorfor i all verden..han rett og slett bare åpner døra (i fart) og kaster seg med hue ut først...only in america

#157453  av BrennaRacing

Th4 Ghost skrev:
BrennaRacing skrev:Mye nasty der ass....Hvertall han som lente seg ut av bilen i fart....Så ikke så digg ut :shock:
har sett hele den videoen jeg, og jeg kan ikke skjønne hvorfor i all verden..han rett og slett bare åpner døra (i fart) og kaster seg med hue ut først...only in america
Når man først skal gjøre det, så burde man hvertfall skjekke om det kommer en bil først kanskje :lol:

#158395  av teknikeren

Joda... så dere han crew karen som ble delt i 2? :shock:
Men greit nok med slike filmer men hvorfor slik musikk? mange av disse filmene har lyd i sin orginale form...
Sist redigert av teknikeren den 26 feb 2006 13:41, redigert 1 gang totalt.

#158402  av spkstrp

hm.. hjelp.. jeg trykker ikke på den linken....

#158453  av Th4 Ghost

teknikeren skrev:Joda... så dere han crew karen som ble delt i 2? :shock:
Men greit nok med slike filmer men hvorfor slik musikk? mange av disse filmene har lyd i sin orginale form...
er ikke sikkert jeg har lyst til å høre lyden av han som blei påkjørt av den formel 1 bilen jeg =|

#158455  av teknikeren

Th4 Ghost skrev:
teknikeren skrev:Joda... så dere han crew karen som ble delt i 2? :shock:
er ikke sikkert jeg har lyst til å høre lyden av han som blei påkjørt av den formel 1 bilen jeg =|
Trur motor støyen overdøver det kvalme "dask" lyden der ja, urk... way to go ikke sant? Trodde slike hadde en viss oplæring i hva gjør vi IKKE på slike steder...