TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• nye tÃ¥kelys

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #157561  av adrian

Jeg har jo vært så heldig å kunse det ene tåkelyset mitt. så jeg må jo bestille i hvertfall ei ny lykt. så jeg lurte på om noen av dere viste om noen kule tåkelys som passer til MR2. hvis ikke må jeg bare kjøpe en ny orginal!

#157633  av FireWalk

med orginal front så er vel de orginale finest uansett syntes jeg da. Noen ganger kan det se bra ut med uorginale lykter om man har spesiell styling som gjør at det ser bra ut. Men med orginal fronten så er det satt av så mye plass til de tåkelysa at det vil bare se teit ut om man setter på noen mindre f.eks, og da vil de gjerne også være mindre strømlinjeformet i forhold til bilen... De orginale er spesiallaget for å passe der de skal stå, det vil fort se litt "shabby" ut med noen firkanta uorginale tåkelys f.eks. :)
 #157782  av Teamany

Heisann,

Eg har begge tåkelysene til Min Mr2 mk2 92 mod liggende i løa viss dette er til intr....
Er ikkje heilt sikker på tilstanden på disse da dei vart dratt ut av fangeren 2 min etter at bilen stod på tunet.
:twisted:
Kan legge ut bilde av dei når eg kommer meg vekk fra jobb og heimatt.

Mvh
Stian

(BTW; Bilen min kommer igjen fra veksted enten idag eller imorgen..Hihi..visakortet skriker ; 23 Store i orginalslitedeler! )
Gleder meg som barnet til julafta :lol: 8)