TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Oppfordring til Trondheimsgutta

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#157277  av spkstrp

Hm update på rom. Kom over Thon Hotels. 550 kr for enkeltrom. Hørtes ikke ille ut? 50 meter fra torget også så det passer jo bra :)

#157430  av KK-ma70

spkstrp skrev: Flyet går 21:30, må være på flyplassen 21:00.
Oki. Får håpe BRS er færdig i 7tiden da... Kan vell ta en råsjanse på å ta treffet kl1929 på Plata, så får heller BRS komme etter :wink:

#157436  av sindrejl

KK-ma70 skrev:
Oki. Får håpe BRS er færdig i 7tiden da... Kan vell ta en råsjanse på å ta treffet kl1929 på Plata, så får heller BRS komme etter :wink:
sånn hei hade treff? han rekker vel ikke møte noen noe mye om han må dra 20.00? :P

#157441  av spkstrp

hmja det er jo viktig at jeg når flyet da :lol:
Vet ikke hvordan det er med bussen der borte jeg.

#157444  av sindrejl

spkstrp skrev:hmja det er jo viktig at jeg når flyet da :lol:
bruker 40min

#157455  av spkstrp

sindrejl skrev:
spkstrp skrev:hmja det er jo viktig at jeg når flyet da :lol:
bruker 40min
Ok, greit å vite. Nå er det ikke så lenge til jeg kjører på flyplassen. Vi sees i morgen forhåpentligvis :lol:

#157517  av KK-ma70

sindrejl skrev:
KK-ma70 skrev:
sånn hei hade treff? han rekker vel ikke møte noen noe mye om han må dra 20.00? :P
Kan no leke taxi også jeg da :) går litt fortere da:)

#157805  av spkstrp

Hei igjen.

Vil bare takke for sist og si at jeg hadde en kjempedag i Trondheim. Det var veldig hyggelig å treffe dere, og at så mange kom.

Ekstra stor takk til KK-ma70 (m frue og fler ;) ) for "oppholdstillatelse", mat og transport.

Angående jobben så vet jeg ikke enda, men jeg har mine tvil :?
men man lever jo i håpet.

#166326  av spkstrp

Liten update her. Har nemlig f[tt meg jobb! :D

Ocean Team Power & Umbilical (eller noe sånt ;) ) heter firmaet : http://www.oceanteam.nl .

De driver med shipping-legging av kabler og rør i havbunnen. Har kontor i Bergen, så blir værende her intil videre. DnB Trondheim har jeg ikke hørt fra enda, men det gir jeg blanke i nå :lol:

Svært spennende firma - føler meg heldig, kan bli reising til nederland og skotland etterhvert :)

Hei og hopp,

Egil

#166344  av Rolfis

Gratulerer med ny jobb!! :)
Reiseregning er fint 8)

#166513  av @lpher

Grattis med ny jobb ja :)