TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hvor kjøpe greddy side skjørt

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #151799  av aneriks

har prøvd og søke litt men finner ikke noe sted der noen referer til en plass og få tak i dette, hvor har dere som har disse skjørtene kjøpt dem?
skal til på et styling og helakerings prosjekt i vinter, og vil gjerne ha greddy skjørt

#151818  av Ace

Vet ikke om de lengre sender til norge men der finner du greddy skjørt iaff :
http://www.andysautosport.com/

ellers kan du jo teste å sende en mail til http://www.mtte.com/
vet at de er forhandler av greddy, var iaff når jeg snakket med de ...
:D

#156009  av Dr.Ling

Kjøpte mine fra Takakaira (sammen med frontleppe + diverse, så den pakken ble stor! bilder) da jeg ikke gadd å lete etter gode kopier på nettet lengre. Orginalt er jo greit. Passer slik at selv bestemor kan sette dem på. Og så setter de alltid ned verdien på pakken, så det blir mindre moms.

NÃ¥r de lages i Japan, hvorfor ikke bare bestille derfra?

#156028  av cameleon

Dr.Ling skrev:Kjøpte mine fra Takakaira (sammen med frontleppe + diverse, så den pakken ble stor! bilder) da jeg ikke gadd å lete etter gode kopier på nettet lengre. Orginalt er jo greit. Passer slik at selv bestemor kan sette dem på. Og så setter de alltid ned verdien på pakken, så det blir mindre moms.

Som jeg skulle ha sagt det selv! :wink:

#156068  av Larsen

Er vel noen i Norge nå som 25% på greddy produkter. Husker ikke hvor akkurat nå.

#156075  av CelicaTurbo

Larsen skrev:Er vel noen i Norge nå som 25% på greddy produkter. Husker ikke hvor akkurat nå.
Powerzone med samarbeidspartnere, sjekk firma-delen av forumet for mer info om den rabatten og priser.

#156094  av tojo

Dr.Ling skrev:Kjøpte mine fra Takakaira (sammen med frontleppe + diverse, så den pakken ble stor! bilder) da jeg ikke gadd å lete etter gode kopier på nettet lengre. Orginalt er jo greit. Passer slik at selv bestemor kan sette dem på. Og så setter de alltid ned verdien på pakken, så det blir mindre moms.

:D Så sant som det er sagt! Kjempe passform,blir lækker den bilen din.
Du kommer vel til ACR i Juni?
Kopi= tilpass,sparkle, puss og gnekk, :cry:
Orginal =bestemor monter, bling bling ferdig :D haha

#156149  av aneriks

har bestilt :)
bestemor monterbare skjørter :)
de er så drit sexy`e de greddy skjørtene..

#156335  av Dr.Ling

Monteringen av Greddy-skjørtene var en lek, men må innrømme at jeg pusset endel med fint sandpapir for å få dem til å ligge pent inntil bilen. Men det var kun langs to kanter, spesielt fremst der det er et hjørne som sniker seg rundt fremre hjulbue, var trangt der og skjørtet ble nesten stående i spenn. Måtte utvide et par av skruehullene også. Brukte maske da jeg så for meg at glassfiberstøv ikke er lungenes beste venn, men kanskje jeg er overforsiktig. Brukte en støvsuger under pussingen etterhvert, og fant ut at noen klosser (evt. brostein, evt. kakeboks :)) med en joggesko oppå holder skjørtene på plass under montering, om du ikke klarer å lure en kompis til å holde... bare noen tips fra en amatør (moi). :?

For all del gjør ordentlig arbeid før lakkering, og da mener jeg full montering med alle skruer, og litt puss der det trengs. Jeg monterte det ikke ordentlig før lakking, bare holdt det opp mot bilen og så at alle skruehullene matchet, men fikk meg litt jobb etter lakkering. Slik er det kanskje med alle glassfiberdeler....?

Tør ikke å tenke meg hvor mye slit det hadde vært med replika-skjørter.

Uansett... disse skjørtene er en god del mer sexy live enn på bilder, så gled deg! Bilen blir litt bredere, det merker du hver gang du skal sette deg inn......

#157283  av aneriks

[quote="Dr.Ling"]Monteringen av Greddy-skjørtene var en lek, men må innrømme at jeg pusset endel med fint sandpapir for å få dem til å ligge pent inntil bilen. Men det var kun langs to kanter, spesielt fremst der det er et hjørne som sniker seg rundt fremre hjulbue, var trangt der og skjørtet ble nesten stående i spenn. Måtte utvide et par av skruehullene også. Brukte maske da jeg så for meg at glassfiberstøv ikke er lungenes beste venn, men kanskje jeg er overforsiktig. Brukte en støvsuger under pussingen etterhvert, og fant ut at noen klosser (evt. brostein, evt. kakeboks :)) med en joggesko oppå holder skjørtene på plass under montering, om du ikke klarer å lure en kompis til å holde... bare noen tips fra en amatør (moi). :?

For all del gjør ordentlig arbeid før lakkering, og da mener jeg full montering med alle skruer, og litt puss der det trengs. Jeg monterte det ikke ordentlig før lakking, bare holdt det opp mot bilen og så at alle skruehullene matchet, men fikk meg litt jobb etter lakkering. Slik er det kanskje med alle glassfiberdeler....?

Tør ikke å tenke meg hvor mye slit det hadde vært med replika-skjørter.

Uansett... disse skjørtene er en god del mer sexy live enn på bilder, så gled deg! Bilen blir litt bredere, det merker du hver gang du skal sette deg inn......[/quote
gleder meg som en unge har bestilt greddy skørt og border front og bak, skal å ha 94+ baklykter tror jeg eller revision6 får ikke bestemt meg