TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Oppfordring til Trondheimsgutta

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #156128  av spkstrp

Hei!

Jeg skal på jobbintervju i Trondheim! :) Skal i et intervju på mandag den 20 februar kl 14.30. Det er en stilling i DnB, intervjuet skal foregå "downtown". Skal vare i en times tid. Altså er jeg ferdig i halv fire tiden. Flyet hjem igjen går kl 20.45 samme dag. Så hva skal jeg gjøre i mellomtiden ?? :D noen forslag? ;)

Håper på å få treffe flest mulig herfra da :D 8) ?

#156140  av KK-ma70

skal vell ikke være helt umulig å rote sammet ett treff. men tviller sterkt på at det blir noe før kl1800. mange som er på jobb vettu.

#156544  av spkstrp

Ja det skjønner jeg jo ;) Det hadde i hvertfall vært utrolig kult å truffet noen herfra :)

Edit: Hun jeg snakket med på telefon påstod det bare var en DnB filial i Trondheim, og at den er på torget (?) eller noe slikt.

søk på gulesider sier at det er to filialer:

http://www.gulesider.no/gsi/search.do?s ... +trondheim

Virker for meg som om nr 2 må være den på torget eller hva?
Sist redigert av spkstrp den 15 feb 2006 22:19, redigert 1 gang totalt.

#156549  av Speeder

spkstrp skrev:Ja det skjønner jeg jo ;) Det hadde i hvertfall vært utrolig kult å truffet noen herfra :)

Edit: Hun jeg snakket med på telefon påstod det bare var en DnB filial i Bergen, og at den er på torget (?) eller noe slikt.

Men fortsatt kan damen ha rett da, att det er kun en filial i Bergen :wink:

#156557  av spkstrp

Speeder skrev:
spkstrp skrev:Ja det skjønner jeg jo ;) Det hadde i hvertfall vært utrolig kult å truffet noen herfra :)

Edit: Hun jeg snakket med på telefon påstod det bare var en DnB filial i Bergen, og at den er på torget (?) eller noe slikt.

Men fortsatt kan damen ha rett da, att det er kun en filial i Bergen :wink:
:lol: :lol: det er nå fikset! :lol: ... Har vært på intervju i Stavanger, og kom akkurat hjem etter en 4 og en halv time lang båttur.. gjeeesp..

#156849  av spkstrp

Dårlig respons på denne gitt :cry: - ser ut til at det blir en ensom kveld i Trondheim :lol:

#156878  av KK-ma70

spkstrp skrev:Dårlig respons på denne gitt :cry: - ser ut til at det blir en ensom kveld i Trondheim :lol:
Hehe :D Neida... meste av informasjon går på tlf hær. Skal ute å kjøre en tur i dag også :wink:

Skal prøve å finne ut når det passer for folk å møtes på mandag ikveld :D

#156932  av cameleon

Jeg er nede hos markus den tiden da for å bytte motor, så jeg kan desverre ikke.

#156937  av chris

MÃ¥ jo komme innom Bilradiospesialisten da.. det er jo et must :D

#157032  av spkstrp

KK-ma70 skrev:
spkstrp skrev:Dårlig respons på denne gitt :cry: - ser ut til at det blir en ensom kveld i Trondheim :lol:
Hehe :D Neida... meste av informasjon går på tlf hær. Skal ute å kjøre en tur i dag også :wink:

Skal prøve å finne ut når det passer for folk å møtes på mandag ikveld :D
Hurra ! :D :lol: Kommer sikkert til å savne min toyota om dere stiller opp med grombiler :D
 #157033  av spkstrp

Fantare skrev:
spkstrp skrev:Så hva skal jeg gjøre i mellomtiden ?? :D noen forslag? ;)
Dra og se på domkirken :?: :wink: Nejda;)

Den var jeg nødt å se sammen med damen i en annen anledning så det er ikke aktuelt ;) :lol:

#157034  av spkstrp

cameleon skrev:Jeg er nede hos markus den tiden da for å bytte motor, så jeg kan desverre ikke.
:D Er det en bil markus ikke har skrudd på her?? :lol: enjoy :D regner med det er snakk om turbo ?

#157035  av spkstrp

chris skrev:MÃ¥ jo komme innom Bilradiospesialisten da.. det er jo et must :D
Er dere på jobb mandags ettermiddag/kveld da? Ligger brs i gåavstand fra sentrum eller? Må nesten innom dere ja :lol:

#157052  av VeilSide

Ja blir det noe Toyotatreff i morra kveld eller?

*hinthint*