TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• jeg har endelig fÃ¥tt alt stæsjet mitt! :-)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #15577  av CelicaTurbo

Da har jeg endelig fått alt stæsjet mitt i posten, etter at begge pakkene ble besatt av djevelen og det har vært ufattelig mange problemer å få dette gjennom transporten på en bra måte, særlig den ene pakken var ille hvor jeg tror hvert eneste ledd klarte å rote ting til inkludert postvesenet, firmaet som sendte pakken fra tollkontoret til postvesenet, selve tollkontoret, og fraktselskapet som tok pakken til tollkontoret, pluss noen dataproblemer hos det britiske postvesenet som nesten gjorde det slik at jeg aldri hadde fått pakken hadde det ikke vært for at jeg etterlyste den i tide :shock:

Men, her er sakene:

KYB gassdempere
Eibach Pro fjærer
Fullt sett Superflex polyforinger.
TRD toppfester for alle fire dempere.
To stykk ytre front akslinger med allt.

herlighetene:

Bilde

Det er endelig et stort smil på meg nå! :D

#15578  av Mr2 Mk2

oisann lekkert :D når blir dette montert da,snarest tenker jeg i og med at du vel har ventet lenge nok?
Hold oss oppdatert da,blir vel noen forbedringer på kjøreegenskapene :D :wink
Hvor mye måtte du punge ut for alt dette da,inkl porto/toll..?

#15583  av erling

Gratiss med masse fine leker.. :D Fikk du papirer til fjærene eller?

#15587  av CelicaTurbo

betalte rundt 15.000 for hele stasen tror jeg, akslingene kostet da en del pr stykk og om noen ønsker å gjøre dette så trekk fra 3000,- ca på prisen :)

Monterer snarest, må bare få tak i noen stævmansjetter fra toyota og deretter håper jeg på å bruke en full dag eller to på å få alt gjort :) Tipper kjøreegenskapene blir vesentlig bedre etter dette ja :D

Ellers, papirer på fjærene tror jeg at jeg har, så langt jeg kan tyde papirene stemmer det men fyren på biltilsynet tittet på det og mente det så bra ut men mente jeg burde få en bekreftelse fra Toyota på at bilens ABE-nr er F410 (hva nå enn det nummeret egentlig er så er det gjengitt i alle TÜV-papirer ser det ut til).

#15597  av Erlend

Oi! Julaften :D *sikle*
Hvis jeg får en lignende forundringspakke under treet i år, skal jeg holde kjeft :) Der var det mye snacks... Blir bare kos å montere dette, eller hva Kristian?

#15617  av Christian

Masse god saker jo :D
Er KYB demperene justerbare, syntes ikke det så slik ut?

#15623  av MR2turbo

Må være herlig å få julekvelden i begynnelsen av September ;)
Blir morro å høre om resultatet! Skal du montere det selv?

#15648  av CelicaTurbo

Dessverre er disse ikke justerbare, de eneste fornuftigpriset justerbare som er å få tak i er Koni dempere og det blir kun fronten, jeg syntes ikke det var så interessant å kunne justere kun i ene enden av bilen, da har jeg mer tro på at identisk merke dempere vil skape bedre ballanse i egenskapene :)

Montering ser ut til å skje etter neste helg, Toyota hadde ikke alle delene jeg trenger og får ikke allt inn før til torsdag neste uke.

OOh

#15658  av sindrejl

Peeeeent! :D Grattiss med utstyret ;)