TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nyt medlem fra Danmark

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #155932  av Denmark

Hej Alle.

Jeg har lige tilmeldt mig dette forum,
Det ser rigtig godt ud :)

Jeg elsker at rode og makke med biler, og har gjordt det i nogen tid,

Jeg har tunet og lavet motorere( og Link styrebokse) på flere Impreza´er her i DK,
Og har nu kastet mig ud i at ville Drifte,med den gode gamle AE86

Jeg lavede i 2004 en Rød AE86,som jeg brugte sidste år til at køre til Japmeet , på Mantorp i Sverige og øve mig i at køre lidt Drift,

Jeg kørte på Jyllands Ringen i sommeren 2005, hvor der var 2 fra norge og køre(en Frederik i en højre styret hvid s13)og en blå s13,som jeg hele tiden ser på Canal motor.

Denne røde AE86 har jeg nu solgt og er gået igang med at lave en anden,
Denne her er i meget bedre stand(næsten fejlfri),
Så den skal jeg igang med at lave undervogn, turbomotor, motorstyring,anden gearkasse, og andet bagtøj.

Jeg har tænkt mig at montere brede skærme og så et sæt 9x15" fælge på den,men jeg laver først undervogn og motor !.

I kan se mine biler på denne side:

http://photobucket.com/albums/v41/Denmark/

Der kan i se den røde , den sølv og min gamle Impreza.

Vi ses til noget drift til sommer :D

/Skassa

#155940  av Fredrik

Velkommen!
Hyggelig å få andre nordiske medlemmer hit ;)

#155951  av aneriks

velkommen , fine bilder forresten :D

#155952  av ErikG

Velkommen. Spennende prosjekt dette!!
 #155959  av Kebab gud

Denmark skrev:Jeg kørte på Jyllands Ringen i sommeren 2005, hvor der var 2 fra norge og køre(en Frederik i en højre styret hvid s13)og en blå s13,som jeg hele tiden ser på Canal motor.
det er nok FSR (Fredrik Sørlie) som pleide å drifte med en Gul AE86.. vant faktisk litt med den også..
han har også vunnet litt med den nye S13 også da:P
regn med å se han mye i 2006 .. han og moen :P
 #155962  av arctic_celi

Velkommen!! Supert at du logget deg påforumet... alltid kjekt å ha "input" fra andre land.
Hvis du har en liste over gode firma i Danmark, gode lakkere eller bare gode kontakter i Danmark som du vil dele med oss... så kom med dem ;) slik informasjon er alltid kjekt å ha :D