TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder fra minitreff i Trondheim, natt til 30.august 2003

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #15326  av chris

Her er noen bilder som jeg tok. Kanskje litt dårlige bilder, det var mørkt etc etc :)

Og jeg ser det at det hjelper ikke akkurat å resize bildene til 800x600. Men om noen er interessert i noen bilder, så har jeg de i 2048x1536.

Regner med at evt andre som har tatt bilder legger de ut også ;)

Enjoy
Vedlegg
3 Supra'er, mk2, mk3 og mk4 ;)
3 Supra'er, mk2, mk3 og mk4 ;)
IMG_1099.jpg (13.2 kiB) Vist 1557 ganger
En del av gjengen.
En del av gjengen.
IMG_1097.jpg (13.88 kiB) Vist 1557 ganger
Cameleon med vel utført bilvask
Cameleon med vel utført bilvask
IMG_1093.jpg (19.17 kiB) Vist 1557 ganger

#15327  av chris

noen til
Vedlegg
Søskenbarnet mitt har nylig investert i Honda Accord Type-R
Søskenbarnet mitt har nylig investert i Honda Accord Type-R
IMG_1094.jpg (23.16 kiB) Vist 1556 ganger
.. og 3 suprarumper
.. og 3 suprarumper
IMG_1102.jpg (21.29 kiB) Vist 1556 ganger
3 supra'ene igjen :)
3 supra'ene igjen :)
IMG_1100.jpg (17.55 kiB) Vist 1556 ganger

#15328  av chris

siste.

Denne gangen tok jeg ikke så mye bilder, var mer opptatt av å se og prate og kjøre bil ;)
Vedlegg
Samlet i Fjordgata del 2 ;)
Samlet i Fjordgata del 2 ;)
IMG_1107.jpg (27.96 kiB) Vist 1555 ganger
Samlet i Fjordgata
Samlet i Fjordgata
IMG_1106.jpg (30.6 kiB) Vist 1555 ganger

#15330  av chris

Noen filmsnutter:

Jeg som spiller litt musikk til folket, etter bilvask :) ftp://mr2:ogn@dragon.sophitian.net/2908 ... I_1091.avi

Fortsettelse, med litt nærbilde av Alf og Kim Renè :) ftp://mr2:ogn@dragon.sophitian.net/2908 ... I_1092.avi

Her er vi samlet utenfor IKEA. Motoren som høres, er i Frank sin mk2 Supra ;) ftp://mr2:ogn@dragon.sophitian.net/2908 ... I_1096.avi

En liten rundtur rundt de 3 Supra'ene (og min ved siden av.. voldsomt som den radiatorvifta blåser forresten) :) ftp://mr2:ogn@dragon.sophitian.net/2908 ... I_1104.avi

Og til slutt, samlet nede i Fjorgata. :) ftp://mr2:ogn@dragon.sophitian.net/2908 ... I_1110.avi

#15380  av @lpher

Her er et par av de snuttene jeg fikk filmet ;-)

ftp://mr2:ogn@dragon.sophitian.net/Minitreff Trondheim 29.august/Franks showoff.WMV

1.Frank ruser 7M-GE motorn i sin Safransgule mkII Supra ;-)
2.Frank takes it for a spin
3.Another spin....more sideways this time ;-)

Fotograf/komentator: @lpher

ftp://mr2:ogn@dragon.sophitian.net/Minitreff Trondheim 29.august/Just Cruising.WMV

1.Cruising...i denne rekkefølgen:
Frank/Kim-Rene/Christian/Funkes/Castrol...co-pilot i Karls mkIII Supra filmer....og meg bak dem igjen....der ble jeg IHVERTFALL ikke filmet fant jeg ut etterhvert ;-)
2.'Den er så rå den bakenden der' KONGEMELDING! Det varma! ;-)
+ enda en kongemelding som bare MÅ høres..jeg håper bare alle 'ikke-trøndere' her inne skjønner inneholdet i den! ;-)
3.En liten lookaround...

Fotograf/komentator: Kompisen til Karl...mk1 mr2 soon-to-be-owner

ftp://mr2:ogn@dragon.sophitian.net/Minitreff Trondheim 29.august/More Cruising.WMV

1.En tankefull Frank ;-)
2.Cruising...med urolig kameraføring grunnet brolagt vei....
3.More Cruising...Driveby...Castrol/Karl/Christian...og ender opp vedsidenav/bak Frank som har det som plommen i egget ;-)

Fotograf/komentator: @lpher

Feck....blir litt krøkkete kjøringa når man må gjøre neste all filminga sjøl...av og til er det jæskla godt å ha automat ;-)

Enjoy ;-)

PS! Jeg så ikke ftp folderen som Chris laget før etterpå....men jeg har ikke tilgang til å flytte files...så da får det bare bli sånn ;-)

@lpher