TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Autofil tester mk1!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#15360  av CelicaTurbo

har gått med totalt hus forbi men det er supert du følger med, dette er tilogmed test av kompressorversjonen til Raymond da etter filnavnet å dømme :) Skal ta en titt straks :)

#15361  av Mr2 Mk2

CelicaTurbo skrev:har gått med totalt hus forbi men det er supert du følger med, dette er tilogmed test av kompressorversjonen til Raymond da etter filnavnet å dømme :) Skal ta en titt straks :)
det er "" raymond sin ja,vet du hvem det er?

#15362  av CelicaTurbo

jeje, kort og grei video det der, men de sa ikke så mye.. og ingen ord om det var en SC eller ikke og jeg kunne ikke se noen tegn nedi bagasjerommet til at det var det, vet ikke hvordan en slik motor ser ut jeg annet enn at den skal ha en liten intercooler på toppen. Det var jo en boks der da men jeg trodde det var luftfilterboksen?

#15363  av CelicaTurbo

Har aldri møtt Raymond men siden hans er jo greit kjent i landet da, samt bilen. Jeg vet ikke om det fremdeles er den eneste kompressormatede MR2'en i landet? (orginalt kompressor ihvertfall).

#15419  av mk1 black limited

Raymond = Raymond Baastad, tidligere formann i NSK. Han har den enda, og den er såvidt meg bekjent den eneste originale kompressoren i landet.

Det finnes ihvertfall 2 uorginale i Norge, hvorav den ene befinner seg i Trondheim og er til salgs, den andre på Senja (var på ACR i helgen) og er sannsynligvis også til salgs. Den gikk forøvrig meget bra...

Bilder og sånn fra ACR kommer snart!

#15451  av bose

så ned i motorrommet at det var en sc da.Intercooleren var på venstre side. Så sa han at det var en kompresor-matet variant han kjørte. koster 110 000 flesk!!

#15452  av Mr2 Mk2

artig lite innslag,men skulle gjerne sett mer!
Tatt den på bane gjerne med Tommy Rustad som sjåfør :twisted: ,da hadde han nok fått seg et sjokk :o