TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hogan knows best

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #151736  av soltec

noen som har sett hogan knows best påmtv? Hvor mangen toyota supra mkiv har han? har sett han har en blå og en grønn!

#151927  av soltec

lurer på om den grønne er blitt blå, den var blå på mtv

#151928  av mr_2

off topic:@lpher,om du fikk PM av meg den 20 januar?
Er litt i tvil om jeg får sendt meldingene mine.Jeg finner de jeg har sendt på "utboks" men ikke på "sendte" :roll:

#152098  av byggen

Den blå som var på mtv, var ikke hogans... den tilhørte daten til dattera hans. Sønnen hadde ein grønn.

#152138  av lexusmann

mr_2 skrev:off topic:@lpher,om du fikk PM av meg den 20 januar?
Er litt i tvil om jeg får sendt meldingene mine.Jeg finner de jeg har sendt på "utboks" men ikke på "sendte" :roll:
Har også av og til hatt det problemet..aner ikke hva det skyldes... :?

#152139  av mr_2

lexusmann skrev:
Har også av og til hatt det problemet..aner ikke hva det skyldes... :?
Vet du om meldingene dine har blitt sendt avgårde da?

#152190  av @lpher

Om de ligger i utboks...så betyr det at du har sendt dem...MEN...mottageren har ikke åpnet den enda :oops: :lol:

For mitt vedkommende så er jeg dessverre litt for opptatt av og til...så jeg vurderer å styre PM'inga herifra over på en egen dedikert mail-konto...slik at folk får svar fortere..og ikke tror jeg "holder igjen" med vilje ihvertfall :D (innvikla...men om jeg gjør det slik vil jeg kunne svare umiddelbbart...noe jeg ikke kan pr. i dag...dessverre :))

#152192  av @lpher

Mail og PM nyere enn 19. januar er ikke åpnet enda...da jeg nettopp har begynt å "få tilbake" bruken av føttene mine etter en operasjon på fredag :D Stay with me... :)

#152245  av mr_2

hehe!sorry,ikke meninga å mase :oops:

#152246  av @lpher

mr_2 skrev:hehe!sorry,ikke meninga å mase :oops:
Regna ikke med det heller...so no prob :wink:

EDIT: Youve got a PM :)