TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hvem vil ha ts-ogn foliemerker?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

Hvilken farge ønsker du på ditt ts-ogn foliemerke?

Blank svart
7
35%
Sølvgrå
13
65%
Annen
Ingen stemmer
0%

#15193  av MRQuoc

chris skrev:Ja, de 20-30 kronene tror jeg vi må få delt opp i rater :mrgreen:
10,- pr. uke ? :D :D

...

#15210  av CelicaTurbo

speilvending skulle ikke være noe problem for dem antar jeg, men det svarer de best på selv. Om de synes det er vanskelig får jeg speilvende grafikkfilen for dem da :)

#15241  av MR2turbo

chris skrev:
MR2turbo skrev:Jeg vil ha tre stk... :)
Skal du ha på bakruta du og?
Nei, skal bare ha et i reserve, om jeg skulle finne en fin plass til det ;)

#15260  av CelicaGT

Cil ha 2 stk av den typen CelicaTurbo har på døra, og 1 for bakruta eller frontrute.. :?:

#15288  av RumpShaker

Tar 3 stk. jeg også! :D
2 til sidene og en speilvendt til bakruta

EDIT: sølvmerker skal det være altså... :)

Merkene såg MEGET bra ut jah!! Flott at dere står på gutter (mest av alt deg, CelicaTurbo)!
Sist redigert av RumpShaker den 31 aug 2003 13:55, redigert 1 gang totalt.

#15291  av kennethx

CelicaTurbo skrev:speilvending skulle ikke være noe problem for dem antar jeg, men det svarer de best på selv. Om de synes det er vanskelig får jeg speilvende grafikkfilen for dem da :)
jo, men det er sånn med sånne klistre på innsiden av ruten at "motivet" må være på samme side som limen. I dette tilfellet er det jo bare en farge, sølv/svart. Men du skjønner hva jeg mener?
Sist redigert av kennethx den 30 aug 2003 00:57, redigert 1 gang totalt.

#15299  av CelicaTurbo

kenneth: folien er farget på begge sider med så godt som identisk farge og tekstur..

#15345  av MRQuoc

Gjør klar for 5 sølv ... og 5 svarte..
tror det blir noen rekrutteringer.. de har ikke nett , men jeg oppdaterer dem :p
og tror de er villig til å klistre på bilen sin :)

#15370  av turboman

Interessert i 2 sølv her....

Sender vi deg p.m. om adresse og antall, eller kommer du tilbake med "ordentlige" bestillingslister??

#15374  av CelicaTurbo

dette er bare en føling for hvor mange merker som skal bestilles og forholdet mellom fargene.. endelig bestilling kommer senere og jeg antar jeg ber om bestilling via giro til min konto, dvs at dere skriver hva dere ønsker bestilt på giro / i nettbank så samler jeg bestillinger på den måten..

Må ta en telefon på mandagen og avklare et par detaljer først og avtale antall merker og betalingsmåte så bestiller jeg trolig de første dagene i uken. Kommer til å bestille nok merker til å ha en del til overs for fremtidige medlemmer og da blir nok den totale summen litt høy så jeg er avhengig av forhåndsbetaling tenker jeg, ihvertfall denne måneden hvor jeg har hatt nok andre utgifter :?

#15376  av Mr2 Mk2

CelicaTurbo skrev: så jeg er avhengig av forhåndsbetaling tenker jeg, ihvertfall denne måneden hvor jeg har hatt nok andre utgifter :?
bare å si fra det vettu :wink:

#15386  av Christian

Jeg vil gjerne ha 3 merker. 2 små til sidene og et større til bakruta.
Sølvfarget selfølgelig! :)

#15453  av MRQuoc

Tror dette blir moro! :p .. gleder meg til å se andre som kjører med merket på bilen sin :]

#15456  av CelicaTurbo

ja det kan jo bli en spesiell følelse etterhvert som flere får det :)

#15457  av Mr2 Mk2

blir kult det men vi skulle ha sånne SVÆRE "bannere" så man så på lang avstand,så man husket å hilse på alle :wink: hvor praktisk det hadde vært det snakke vi ikke om...