Bak på en del mk2'er, eller alle andre enn min egen faktisk, har jeg sett at det er to merker i bilens farge, uthevet fra karosseriet. De står rett under spoileren og på venstre side står det "Toyota" og på høyre side står det "2.0GTi16".
Vel, min 92-modell har ikke noe slikt bak, så er det noe som er fjernet på min? (ingenting tyder på det) eller er det noe som ikke alle MR2'er har? Helt ærlig så liker jeg best slik det ser ut uten merkene men jeg er ganske nysgjerrig på hvorfor min ikke har de merkene mens andre mk2'er jeg har sett har slike merker. Jeg tenker det er muligens pga at alle andre mk2'er har vært 90-91-modeller? Min har fremdeles det vanlige toyota chrom-merket midt på bak da.
Hvordan ser deres biler ut?
Edited By MR2 on Jan. 14 2002 @ 13:04
Vel, min 92-modell har ikke noe slikt bak, så er det noe som er fjernet på min? (ingenting tyder på det) eller er det noe som ikke alle MR2'er har? Helt ærlig så liker jeg best slik det ser ut uten merkene men jeg er ganske nysgjerrig på hvorfor min ikke har de merkene mens andre mk2'er jeg har sett har slike merker. Jeg tenker det er muligens pga at alle andre mk2'er har vært 90-91-modeller? Min har fremdeles det vanlige toyota chrom-merket midt på bak da.
Hvordan ser deres biler ut?
Edited By MR2 on Jan. 14 2002 @ 13:04
- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet