TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fekk prøve en 200SX s14a idag!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#148933  av BrennaRacing

cameleon skrev:
Rage skrev:Bra vi er forskjellige ;)
Hehe ja det er sant :wink:

NÃ¥ har jeg litt fobi mot bmw siden jeg hade utrolig uflaks med den jeg eide. Noe jeg tviler ligger generelt i bmw.
Det er jo helt klart at det finnes mange av de bilene der som seriøst ser pene ut og som også går noe inni gamperæva.
Det som er synd er at bmw generelt har fått et slikt negativt preg over seg for å være jallatralle og gangsterbil.
De er stilige biler, men desverre så ser man disse bilene så alt for mye, og da blir det ikke det samme. :wink: Men det er slik JEG ser det :D

Skal ikke si så mye når det gjelder mr2 lengre heller da. Begynner å bli for mange av de også....
Det er litt fler BMW`er enn Mr2`er da :lol:

Men jeg har prøvd 2 Bmw`er...Den ene var en 87 modell 325 E30...Syns den var utrolig deilig å kjøre til å være så gammel, å den gikk ikke så værst heller :D Ligger bra på veien å.. Den andre er en 520 E60....Den syns jeg er helt sinnsykt deilig å kjøre...Går helt greit også (170 hk)..Men jeg ville aldri hatt Bmw selv på grunn av ryktet om jallatralle som du sier. :D

#150964  av GT4 CS

cameleon skrev:Jeg har selvd eid en bmw og kjørt en drøss av de selv. Og for å være helt ærlig, så er jeg ikke spesielt imponert av noen av de.

hadde en 93 325coupe før jeg valgte mr2. hadde den i en ekstrem kort periode pga at det var noe galt hele tiden med den. kostet meg en formue og ga opp etter under en måned.

z3 er den mest bedritene bilen jeg har kjørt noensinne. helt håpløst interiør og trang og jælig som fy. finner ingenting positivt å si om den. dette var da 1.8 aut. så det sier seg selv. hvordan kjøreegenskapene på de med større motor er skal jeg ikke si. men det hjelper lite med 300hk om du sitter som som en spedalsk bak rattet.

prøvekjørte også en 98model 5-serie for en tid tilbake. var heller ingenting som skilte seg stort fra volvoen til pappa. eller en helt annen vanlig sedan.

de eneste bmw'ene som jeg ser på som spesielle er den nyeste m3'en. og den kunne jeg seriøst ha tenkt meg å eid :twisted:
Tok noen på fersken en natt ifjor som knulla i en Z3 :) Jeg løp som en liten gutt bort for og gratulere og få de vekk, så de slapp sitte der hele natta, helt utrolig, dama rei gubben i førerstolen. Forstå det den som kan hehe, men desverre fikk de fyra bilen og kjørt før jeg kom bort. Aldri glisa så godt før hehe.
Aldri kjørt kebabvogn selv, men det finnes en BMW som er hel rå, og det er en viss M3 med litt brede skjermer, den kunne jeg faktisk tenkt meg og få prøvd, eller og eie. Men måtte beholdt carlosen med tanke på vinteren ;)

#150969  av spkstrp

:shock: hehe.. regner det var uten tak på den z3 da? jeg må tiltkalle kiropraktor etter en 5 minutters kjøre tur i z3 :lol: (men alt er tilgitt når solen titter fram)

#151023  av dca

er dama lita og ung nok er det utrolig hva som går vettu! :lol:

#151171  av GT4 CS

dca skrev:er dama lita og ung nok er det utrolig hva som går vettu! :lol:
Var det du som satt i den bimmærn på holumskog en sen kveld hehe, var med taket oppe også:)
Trur de var litt gira, for de sto rett forran et videokamera som de ikke kunne ungå og ha sett:)

#151177  av Rage

GT4 CS skrev:
dca skrev:er dama lita og ung nok er det utrolig hva som går vettu! :lol:
Var det du som satt i den bimmærn på holumskog en sen kveld hehe, var med taket oppe også:)
Trur de var litt gira, for de sto rett forran et videokamera som de ikke kunne ungå og ha sett:)
Sikker på at det ikke var på sognsvann, og at det var 2 frisører, med utovertiss du så? :lol:

#151182  av GT4 CS

Har dessverre kommet over noen "blomsterfinner" som koser seg og, er populært med det på romerike om natta, faktisk to i strømmen som hadde seg i en liten toyota dyna lastebil.
Men ja, er litt sånn homo bil den Z3 ;)

#151191  av Rage

GT4 CS skrev:Har dessverre kommet over noen "blomsterfinner" som koser seg og, er populært med det på romerike om natta, faktisk to i strømmen som hadde seg i en liten toyota dyna lastebil.
Men ja, er litt sånn homo bil den Z3 ;)
Du skjønte hva jeg hintet til ja :P

#151192  av GT4 CS

JEPP :lol: