Til dere politisvin (som burde være ute og ta de VIRKELIG kriminelle, men som av en eller annen ukjent grunn ikke har noe bedre å gjøre på) som ser på har jeg bare en ting å si: up yours!!!

jumbo skrev:Hvorfor være grinete på at folk gjør jobben sin?ingen som gjør jobben sin ved å inkalle folk til avhør pga skryting på internet..
Man kan alltids diskutere om lover, straffer og metoder er riktige, men furte over folk som følger gjeldende instruks (forutsatt at de GJØR det da) blir for dumt.
Fatter fremdeles ikke hvordan folk tør å skryte av x antall ikke-godkjente hester etc på f.eks bilforum.no. Ganske opplagt sted å ha en vegvesenansatt til å sjekke en gang i blant imo
sindrejl skrev:Jeg ble kalt inn til avhør pga at jeg la ut et manipulert bilde av en bomstasjon som ble sprengt på et forum.. var så klart et forsøk på å være morsom blant venner og kjente.. Og allelo jo råt av den tegningen.jumbo skrev:Hvorfor være grinete på at folk gjør jobben sin?ingen som gjør jobben sin ved å inkalle folk til avhør pga skryting på internet..
Man kan alltids diskutere om lover, straffer og metoder er riktige, men furte over folk som følger gjeldende instruks (forutsatt at de GJØR det da) blir for dumt.
Fatter fremdeles ikke hvordan folk tør å skryte av x antall ikke-godkjente hester etc på f.eks bilforum.no. Ganske opplagt sted å ha en vegvesenansatt til å sjekke en gang i blant imo
Master skrev:Hvor hadde de sett det bildet ditt firewalk? her?på Ålesunds forumet.. vet ikke om jeg skal le eller gråte av sånt! :p
Master skrev:Må vel stort sett bare leTja.. Når man leser hele inlegget så skjønner jo alle med normal IQ at dette dreier seg om en spøk..men tenk om du hadde vært gal og gjennomført bombeattentatet, så hadde purken ikke gjort noe med det selv om de visste planene dine! U can never be too sure
sindrejl skrev:er også snakk om ytringsfrihet.. å bli kalt inn på teppet pga et bilde som er laget i photoshop er helt på trynet..JAH! det var det jeg og sa... Men uansett hva jeg sa så skulle de vri og vrenge på alt til å høres værst mulig ut.
lexusmann skrev:Mener bestemt at jeg har sett det her også, jeg da...jepp.. tror jeg la det ut her også for lenge siden en gang.. var ikke så veldig bra laga til da, men syntes fremdeles det var et festlig bilde..
doffy skrev:Og mens du ble avhørt og plaget pga et bilde gikk narkohandelen og voldtektene fredelig for seg uten å bli plaget av politietJepp... Det værste er jo at det er jo omtrent slik det er også..