TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gul MR2 mk2 pÃ¥ holmlia

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #150797  av lasse

Gul MR2 mk2 sett i parkeringsgarasjen der jeg bor på holmlia, veldig strøken, med -94+ baklykter, -92+ leppe og bremser og -98+ vinge, noe stylet.
Noen her som har investert?
Vedlegg
mr2.JPG
mr2.JPG (51.41 kiB) Vist 2016 ganger

#150799  av tojo

Dette er nok "gamle" bilen til Mc Howie(Harstad) her på forumet.

Var den KH 1XXXX registrert?

For mer info se:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... highlight=

#150801  av lasse

Stemmer det med reg nr ja...
Den er ihvertfall skikkelig pen.

#150851  av andre 1

ja den er veldig fin bare så synn at den er gul , en litt for skrikende farge mener jeg .... står vel å at den er chippet fra 175 til 201 hk , trodde ikke det var mulig å ta så mye ut med en chip på en sugemotor....

#150856  av lexusmann

OMG!!! Den var ganske så flott, ja...så ut til å være veldig holdt, også...og lite kjørt, ikke minst...

#150860  av Remi

Mener og huske at håvard fant ut at det ikke var "skrudde felger"
han skriver i annonsen :

meget skjeldne 3 delt VS Works felger dim.bak 9,5/17" 35/245 foran.7,5/17" 30/215.(verdi 60 000,- med dekk) har sjekket det opp og har funnet ut at det er de eneste i norge.

Jeg mener og huske at Chris her på forume lurte på det. men dette blei avkreftet? Nor håvard kjøpte den oss TG-Bil betalte han vell 180.000 sån ca. den er omlakkert fordi at han blei kræsja mens han va inne på en kiosk i harstad..

#150867  av lasse

Er tydeligvis noen i borettslaget mitt som har kjøpt den, tviler på at noen har kjørt den hit på sommerdekk bare for å være på besøk...
Ser ihvertfall skikkelig pen ut, men må si meg enig med Andre 1 med det at den er gul... Og det med chippingen høres også litt snålt ut, de motorene der kan man jo ikke chippe på vanlig måte, men hvem vet?