TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Personlig galleri.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #149382  av T23 Turbo

Hejsa.
Ja har skrevet det før,men vil gerne opfordre ALLE til at smide nogle biller af deres biler,ind på personlig gallei.
Det er squ sjovt at se hvilkne biler i kører i.
MVH Finn
 #149532  av Fantare

T23 Turbo skrev:Hejsa.
Ja har skrevet det før,men vil gerne opfordre ALLE til at smide nogle biller af deres biler,ind på personlig gallei.
Det er squ sjovt at se hvilkne biler i kører i.
MVH Finn
Prøv og skriv bokmål , blir litt lettere og forstå deg da :)

#149539  av sindrejl

han oppfordrer alle til å legge bildene av bilene sine på Personlig Galleri :)

#149542  av Fantare

Okei, tengte det var noe i den duren :)

#149553  av ST182

hehe blir vel litt drøyt å kreve at våre utenlandske medlemmer skal kunne skrive perfekt bokmål :wink:

#149578  av jonny on the spot

Hvis jeg ikke tar helt totalt feil så er han dansk og de har vel lit vanskelig for å skrive bokmål, men ellers så virker dette som en god ide 8)

#149581  av gnmfr

en veldig god ide, for er alltid moro å se på det andre har og få ideer selv :wink:

men dårlig gjort at jeg ikke kan sette bilen som 2006 modell, går bare med 2005 og nedover, eneste minuset :P men det har jo ikke noe med galeriet å gjøre da :lol:

#149599  av Fantare

jonny on the spot skrev:Hvis jeg ikke tar helt totalt feil så er han dansk og de har vel lit vanskelig for å skrive bokmål, men ellers så virker dette som en god ide 8)
:oops: litt vanskelig og forutse det

#149605  av jonny on the spot

Embarassed litt vanskelig og forutse det.
GÃ¥r sikkert greit det 8)

#149619  av celicat23

Fantare skrev:
jonny on the spot skrev:Hvis jeg ikke tar helt totalt feil så er han dansk og de har vel lit vanskelig for å skrive bokmål, men ellers så virker dette som en god ide 8)
Det at han skriver dansk var ikke ett hint engang? :)

#149884  av Gjertsen

Er da flere her inne som ikke kan skrive:p men Finn er dansk som noen har nevnt.

Og skal vi liksom regne med at alle kan skrive perfekt?
Huske komma, stor bokstav, droppe sleng og sms språk?`

Næææh. funker ikke det.

#149890  av Fantare

celicat23 skrev:
Fantare skrev:
Det at han skriver dansk var ikke ett hint engang? :)
Kun jo ha vært alt fra dyseleksi til en eller annan dialekt i norge for alt jeg vet.. Dansk slo meg ikke med engang, men så det nå ja 8)