TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• toyota vil ha kimi?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #148943  av jumbo

janka7 skrev:Kimi er min helt... Henger bilde av ham over sengen min faktisk :wink:
Men tror det ville bliktt action hvis Valentino Rossi kom over til f1. Noen som har hørt noe mer om det? (var snakk om at han skulle over til enten rally eller f1... Men jeg er for lat til å sjekke selv:p)
De langt fleste som kommert fra indy/cart sliter veldig med å tilpasse seg. Eksemplene på førere som har gjort bra karriere i cart for så og gjøre det virkelig bra i F1 er veldig få.
 #148959  av Speeder

jumbo skrev:
janka7 skrev:Kimi er min helt... Henger bilde av ham over sengen min faktisk :wink:
Men tror det ville bliktt action hvis Valentino Rossi kom over til f1. Noen som har hørt noe mer om det? (var snakk om at han skulle over til enten rally eller f1... Men jeg er for lat til å sjekke selv:p)
De langt fleste som kommert fra indy/cart sliter veldig med å tilpasse seg. Eksemplene på førere som har gjort bra karriere i cart for så og gjøre det virkelig bra i F1 er veldig få.
Nå kjører vel Rossi Roadracing?..

#148992  av Kjelliken

one skrev:Det er Juan Pablo Montoya som er kjent som iceman, av den grunn at
han er helt vill når det kommer til forbikjøringer.
Er nokk ikke monty som er kalt ice man det er og blir kimi... :roll:
 #149004  av jumbo

Speeder skrev:Nå kjører vel Rossi Roadracing?..
Bagatell! :lol:

Er enda ferre fra roadracing som har gjort det bra i F1 :mrgreen: