TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Godt nytt Ã¥r!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#148606  av larsst185

Godt nytt år :D

#148607  av Dalan

Da vendes MR2-snuten mot Trysilfjellet for sin siste tur i 2005 :D
Godt nyttår!

#148618  av jonny on the spot

godt nyttår og takk for da gamla

#148620  av celica4ever

GODT NYTT Ã…R FOLKENS :D

#148628  av BrennaRacing

Godt nyttår :D

#148632  av GT_rider

Godt nytt år, og takk for det gamle :D
Kos dere 8)

#148633  av funkyfung

ja godt nytt år og oppfør dere i kveld og husk å drikke mye før dere hånterer fyrverkeri.. :lol:

#148637  av Kjelliken

8) Godt nyttår alle sammen håper og se dere til sommeren rundt om på festlige banekjøringer undt om i vårt langstrakte land.

Og takk for året som gikk har kunn gode minner fra TS-OGN gjengen dette året. :D

#148639  av lexusmann

Godt nytt år til alle sammen her!!!! :D

#148641  av WRC babe

Godt nytt år :D

#148645  av Andreazz

Hva faen, er det et nytt år allerede??

:lol:

#148647  av FireFox

Da er det slutt mellom meg og dama.. :cry: :cry: hu var utro for andre gang i kveld, og jeg orker ikke bli såret mer... :cry: vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre.. er så lei meg :cry:

#148648  av Remi

FireFox skrev:Da er det slutt mellom meg og dama.. :cry: :cry: hu var utro for andre gang i kveld, og jeg orker ikke bli såret mer... :cry: vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre.. er så lei meg :cry:
å Du tru mæ her i byen vill han karn blitt offer for et gjeng banditer som kverkern tvært ! har nesten skjedd meg et par ganger, at folk har prøvd seg og nu vet folk korsn dama dem ikkje skal røre :twisted:

#148650  av Lilli

Jau å nyttår vart det!! :wink:
Kjære gutter, det trenges TO for å være utro... :P

Nei no skal eg køye, vi har hatt TS-ogn nyttårsfeiring her hjemme hos meg... og alle var trofaste :D

#148655  av jsun

Godt Nytt Ã…r ja :D
Uhh... my head... var sikkert gøy i går :wink: