Ok da tar jeg en oppsumering om denne bilen i fredrikstad som jeg kanskje henter i helgen..
Det er en 87mod mr2 med soltak,2(3?) dekksett sommerhjul på 15",vinterdekk på originale 14".Bilen har elektriske vinduer,cruise controll og ac men det funker ikke.Bilen ble kjøpt inn til familien for ca 6 år siden for 2 år siden ble den avskiltet grunnet 2 mangler håndrekk og lekk i manifolden og lillebroren overtok den.Ettersom han ikke har lappen har den stått i 2 år.bilen er bare gått 140000 og har 2`er blokken.Biln har lite rust ettersom jeg har forstått/sett,men ene bakskjermen er det ganske mye men det er stort sett det eneste.Qvakk har vært å sett på bilen for meg og testet den,og alt virket ok men det var nedstøvet da..Frpntruta er visstnok skifta..Det er meningen at jeg og fattern skal nedover til helgen å se på den/hente den.Jeg sa at jeg tar den for 18000,det var ok da fikk jeg den som den sto.
Noen siste Tips,om dere mener jeg er helt på JORDET så si fra er dere snill..Men både meg og qvakk mener dette er en bra bil til prisen.Er bare redd de skjuler noe jeg..

Men visst ikke!!