TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gi en lyd om du vet om en mr2 mk1 til salgs..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#14742  av MRQuoc

Jeg har sett bilder av den :] , den ser nydelig ut.. og jeg er i kontakt med han nå..! :p .. tenkte faktisk at jeg kunne ta turen ned nå kvikt..
jeg kan ta turen til Fredrikstad imorgen.. jeg slutter 16.00 på jobben :] , det tar vel fort 1,5 timer ned dit .. men har ikke lyst til å benytte meg av bomstasjoner da.. men ser meg nødt til det .. (regner med at jeg får igjen det senere engang :]

-EDIT-
altså oslofjor- tunnelen , eller Hortensferja :]

#14743  av Mr2 Mk2

MRQ skrev: (regner med at jeg får igjen det senere engang :]
Klart det! :wink:
Skal jeg få adresse og slikt nå da?

#14744  av MRQuoc

Giveme.. and cellphonenumber

-EDIT-
Da stakk jeg til Horten for å se på Alex sin MR2 :]
er tilbake ikveld

#14748  av Mr2 Mk2

gressvik:vollebergeveien 18
mob:95798596

Snakket med ham,sa at du sikkert var der i 6 tiden..Bare å ringe visst du lurer på vei.
(fulgte deres råd) å Sa også til han om at jeg skulle kjøpe den ville jeg at han skulle ta naf test på min bekostning..
Hadde vært glimrende om du tok med kamera og knipsa litt...og for all del ikke gi ham noen tips om at bilen er verdt mer visst den skulle være fin da :wink: Vil jo seff ha den billigst mulig..Regner jo med du unner deg en "test" tur,så du får noe igjen for det.. :wink: :wink:
Du må jo såklart,sjekke om alt funker hehe :wink:

Forresten mob nr mitt er 95205520

#14755  av MRQuoc

Javisst javisst! :p ...
Da ringer jeg deg når jeg er der og nesten er ferdig med å kikke på den.. :)
så får du minne meg på hva jeg eventuelt skal sjekke ..

#14756  av Mr2 Mk2

MRQ skrev:Javisst javisst! :p ...
Da ringer jeg deg når jeg er der og nesten er ferdig med å kikke på den.. :)
så får du minne meg på hva jeg eventuelt skal sjekke ..
Glitrandes! :D ...ahh gleder meg til å få vite hvordan den er..
Forresten folkens hva koster en naf test/eu kontroll han sa det bare kostet 3-400?

#14757  av CelicaTurbo

NAF kjøpsråd kostet rundt 750,- for medlemmer når jeg tok testen for 3.5 år siden på MR2'en.. Er nok dyrere nå men det er uansett en god investering.. de vil nok ikke anbefale deg å kjøpe en av de billige bilene med tanke på feil men din tanke er jo å kjøpe en billig bil som ikke akkurat er feilfri siden du tenker du skal fikse dette selv. Men de vil fremdeles kunne gi deg et godt bilde av hva som bør gjøres innen rimelig tid med bilen da :)

#14759  av MRQuoc

såsant såsant.. og at det faktisk går ann å kjøre den til Bergen fra Fredrikstad i den tilstand den er i .. uten at jeg må stå å klø meg i bakhode midtveis ;)

#14775  av CelicaTurbo

akkurat, meget viktig det der også :)

#14816  av MRQuoc

Er det noen som er spente hva jeg har av bilder og hvordan den bilen i fredrikstad var?! :p ..

#14817  av MRQuoc

Jeg møtte denne damen ...
Bilde

#14818  av Mr2 Mk2

MRQ skrev:Er det noen som er spente hva jeg har av bilder og hvordan den bilen i fredrikstad var?! :p ..
ehh ikke jeg :wink: jooo send dem da weeeee! :D

#14819  av MRQuoc

hvor er mailen din?

-EDIT-
IRC?!!!

#14820  av MRQuoc

Heldiggrisen .. ! .. Cruisecontrol .. . dømt til å kjøre mye nå..!
Bilde

oi litt for rask på avtrekkeren, dårlig fokus

#14821  av Mr2 Mk2

Okey folkens får oppdatere dere..Nå er fredrikstad bilen nesten i boks! :D Qvakk har vært og sett den idag og tatt bilder(stor takk til ham :D),je ble positivt ovverasket...Tilbød ham 18000 for bilen og det var greit,så tror meg å fattern skal hente den på Lørdag! :D ..Han sa at faren hans ikke gadd å ta den på naf-test,noe som bekymrer meg litt...Legger ut bilder noen bilder av bilen.Fotograf:Qvakk 8)
Vedlegg
DSC01125.JPG
DSC01125.JPG (277.21 kiB) Vist 911 ganger
DSC01117.JPG
DSC01117.JPG (206.25 kiB) Vist 911 ganger
DSC01103.JPG
DSC01103.JPG (51.74 kiB) Vist 911 ganger
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7