Fikk bilen min hjem fra verksted i går...Toyota har fiksa masse ting, for at bilen skulle komme gjennom eu-kontrollen...
Men når jeg kjørte hjem så merket jeg at det kom en slags ule-lyd når jeg svinger til venstre... Noen som har vært borti det før?? Det høres litt ut som om det kommer fra høyre hjulet et eller annet sted...Det toyota har gjort foran er å bytte bremseklosser og skiver og fjærbeinslager på høyre siden...Kan det kanskje være noe av dette som ikke er gjort ordentlig??
Har tenkt til å ringe han mekanikeren, men gidder ikke å gjøre det nå i jula
Men når jeg kjørte hjem så merket jeg at det kom en slags ule-lyd når jeg svinger til venstre... Noen som har vært borti det før?? Det høres litt ut som om det kommer fra høyre hjulet et eller annet sted...Det toyota har gjort foran er å bytte bremseklosser og skiver og fjærbeinslager på høyre siden...Kan det kanskje være noe av dette som ikke er gjort ordentlig??
Har tenkt til å ringe han mekanikeren, men gidder ikke å gjøre det nå i jula

- 2006 Lexus IS 220d
x 1998 Nissan 200sx s14a
x 1991 Toyota Mr2 2,0 GTi
x 1993 Honda Accord 2,0 Ex
Gud må ha vært råner. Hvorfor tror du han skapte trær med samme form som Wonder Baums??
x 1998 Nissan 200sx s14a
x 1991 Toyota Mr2 2,0 GTi
x 1993 Honda Accord 2,0 Ex
Gud må ha vært råner. Hvorfor tror du han skapte trær med samme form som Wonder Baums??