TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• www.megabillig.com

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#147996  av @lpher

Speeder skrev: Neida, de selger like ëkte varer som alle andre.
Stemmer :) Det er som regel helt like varer (med unntak av cd/radio-spillere...som er US-spec...og har begrensninger på radiosiden...og dvd-spillere som ikke vil spiller sone 1 plater og PAL....og navigasjonsenheter...som det ikke finnes europeiske kart til)
Speeder skrev:
Men de har ikke agenturet på f.eks rockford i norge,
Skjønner ikke hvorfor folk bestandig benytter Rockford som eksempel...da det er Alpine og Pioneer som er hardest rammet av dette :)

En helt annen ting er at jeg og Chris strekker oss langt for å gi tilsvarende eller tom bedre priser (til TS-OGN medlemmer) enn hva slike grå-webshops har :D
Speeder skrev:
så det importeres via andre kanaler, til importørens forgremmelser.
I første rekke ja...i andre rekke forhandlerne/butikkene....som i værste fall må sette kroken på døra...og til slutt vil dette bety at mangfoldet/utvalget vil bli mye mindre i norge... Det er pr. idag allerede alt for få spesialister på dette feiltet i norge spør du meg...

#148004  av Speeder

@lpher skrev:
Speeder skrev:
så det importeres via andre kanaler, til importørens forgremmelser.
I første rekke ja...i andre rekke forhandlerne/butikkene....som i værste fall må sette kroken på døra...og til slutt vil dette bety at mangfoldet/utvalget vil bli mye mindre i norge... Det er pr. idag allerede alt for få spesialister på dette feiltet i norge spør du meg...

Dette er jeg helt enig i! Ikke meningen å sette dere i dårlig lys her. Men bare få frem att megabillig og andre lignende selger like gode produkter som dere :)

Servicen man får av 'lokale' forhandlere kan selfølgelig ikke bli like bra som en webshop:) Jeg har handlet alt mitt utstyr fra en norsk butikk jeg :wink: