TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• vil ferd med gravemarskin

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #147361  av Rømmling

VG.no

tror 18Ã¥ringen angret litt dagen etter hehe
er det vanskelig å starte en grave maskin og kjøre den?
Sist redigert av Rømmling den 20 des 2005 22:12, redigert 1 gang totalt.
 #147366  av doffy

Rømmling skrev: er det vanskelig å starte en grave maskin og kjøre den?
Skal du og ta en tur da? :lol:

#147368  av grimfer

Det er ikke vanskelig å starte en gravemaskin og kjøre den. Men du må kanskje trykke på litt knapper og dra i noen spaker først, hvis du ikke har gjort det før... men uansett ikke noe å anbefale, bare så det er sagt. :roll:

#147376  av Rømmling

ta meg en tur ja 8) hehe

tenkte meg det at han måtte jo ha litt peil siden ha klarte det.

bor langt utpå langet jeg og snart får vi brøyt på graden så da blir det nok litt kjøring. kansje jeg får onden over meg og lager blicross bane til meg selv også så jeg har til volvoen som snart skal dø :twisted:
hadde vært gøy og hatt egen bane. blir litt dyrt å asfaltere så jeg har til celican da

#147437  av Arne rebel

Minner meg om den gangen en kompis av meg "klatret" opp på en bil med en 3,5 tonn minigraver...klemte bilen ganske flat selv med kun 3,5tonn 8)
Vedlegg
Bilde 136.jpg
Bilde 136.jpg (303.64 kiB) Vist 102 ganger

#147444  av TheStig

sjefen sa nok det med flaks, ledningsnett osv osv kun for å slippe straff. Vi legger nemlig alltid nøkklene igjen i graverne og det er vel eeeegentlig ikke så lurt.. Og hvis du har kjørt litt graver før er det ikk no problem å kjøre denne.. men 40 tonns graver er STORT

#147469  av FireFox

Arne rebel skrev:Minner meg om den gangen en kompis av meg "klatret" opp på en bil med en 3,5 tonn minigraver...klemte bilen ganske flat selv med kun 3,5tonn 8)
:lol:

#147562  av Gjertsen

er enkelt å kjøre graver da. kjørt litt minigraver, morro det :D