TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Unge bygdefolk kjører verst?! :P

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #147274  av doffy

Ikke overraskende, selv er jeg i aldersgruppen 19-24 og bor på en "bygd" så skyter kanskje meg selv i foten her.. :lol:

Men myndighetene burde kanskje ta affære og hjelpe til å få flere baner som vi unge dumme kan lære oss å kjenne bilen og sånt.. godt argument for flere baner spør du meg.. :D

http://www.ba.no/nyheter/irix/article1875188.ece

#147283  av Lilli

He he ung men ikke så dum... :wink:
Er HELT enig med det du sier om baner, skulle vært flere baner der man fikk "testa" seg selv og bilen...og det burde heller ikke koste en formue å bruke de banene.. :)

#147297  av kaimagne

Støttes! Det sier jo seg sjøl at de aller fleste burde bedrevet litt "svinkjøring" på lukka områder for å lære seg til å kjenne bilen.

Superargumentet i mot dette blir at man da strekker grensene lengre, og fremdeles har samme margin mtp ulykker osv, bortsett fra at nå skjer det med høyere fart...

Men alt i alt så er jeg sikker på at dette ville forhindret mange ulykker, utforkjøringer osv.

#147302  av Anders gullstein

Har bodd i både og by og bygd, så det stemmer ganske bra det der ja.

#147307  av VeilSide

Har ikke peiling på hva dere snakker om jeg ... :oops:

#147342  av Rømmling

jeg stemmer på bane :twisted: :twisted:

vi har snakka om det lenge her at vi burde få til ei bane å kjøre på så vi får avlastet industriomerådet :twisted:

#147348  av cameleon

Klart går det fortere på bygda enn i byen. slipper jo alle rødlysa, fotoboksene og politibilene :P og om man blir stoppa av politiet så er det enten mr.årtvedt, mr.hermstad eller knut ove. og alle de er jo konge å feste sammen med :lol:

#147353  av doffy

cameleon skrev:Klart går det fortere på bygda enn i byen. slipper jo alle rødlysa, fotoboksene og politibilene :P og om man blir stoppa av politiet så er det enten mr.årtvedt, mr.hermstad eller knut ove. og alle de er jo konge å feste sammen med :lol:
hahaha, kommer vel litt an på hvor bygd bygda er.. Hvis bygda har vært på nrk (der ein skulle tru at ingen kunne bu) kan jeg tenke meg at svinkjøring ikke er noe stort problem for kjøreren :P

#147355  av Rømmling

doffy skrev:hahaha, kommer vel litt an på hvor bygd bygda er.. Hvis bygda har vært på nrk (der ein skulle tru at ingen kunne bu) kan jeg tenke meg at svinkjøring ikke er noe stort problem for kjøreren :P
hehe ble filma 3 km unna der jeg bor. litt idiotist siden det er bilveg helt bort til han og 1km unna der han bodde skal vi ha NM i skiskyting i 2007.
så det er ikke så ensenes det da.
Men folldals vegen er moro den. hehe
Er ikke veldig plaga med purk nei, bare litt der jeg går på skole så driver purken og kjører noen runder når det er mye rånere på ¨by'n¨

#147356  av doffy

Ingenting slår tre brødre som ikke er brødre sin versjon av det programmet :D

#147357  av Rømmling

doffy skrev:Ingenting slår tre brødre som ikke er brødre sin versjon av det programmet :D
har nrk lagt det ut på nettet nå?

#147359  av doffy

har ikke peiling.. dvd'en er jo genial julegave!

#147360  av cameleon

Synes den delen med han pakistaneren er så bra jeg :lol: Den filmen hans... "Dere nordmenn nordmenn skjønner ikke å uttale filmen rett uansett. Det heter ikke "respekt" men "RESPEKT!!!" :lol: :lol: