TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Koble samsund d500 til data via BT??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #147070  av sleeper

Hvordan gjøres dette??
finner ikke ut av det! har BT dings på dataen og med nokian funker dette supert, men får det ikke til og funke med d500!?!?!? noen som har prøvd??

#147133  av BrennaRacing

Jeg har prøvd jeg...det funker helt fint hos meg...Du bare skrur på BT på telefonen, også trykker du på et bilde eller no, å trykker send via Bluethoot...

#147150  av lasse

Funker fett hos meg også, bare søker etter enheter med pcen, og kobler deg til telefonen når den dukker opp...

#147336  av sleeper

hm... har nå funnet ut hvordan jeg får sent TIL mobilen, men finner ikke ut hvordan jeg kan sende fra tlf til data!?!?!!? noen som kan forklare?? hvis jeg prøver og sende fra tlf får jeg bare tilkobling misslyktes!?!

#147338  av Dalan

sleeper skrev:hm... har nå funnet ut hvordan jeg får sent TIL mobilen, men finner ikke ut hvordan jeg kan sende fra tlf til data!?!?!!? noen som kan forklare?? hvis jeg prøver og sende fra tlf får jeg bare tilkobling misslyktes!?!
Prøv å trykk på Bluetooth-ikonet nede i høyre hjørnet på data'n, i "system tray'et" og klikk på "motta en fil"
Kanskje det kan være til hjelp :)