TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Coca-cola Bilen :D og noen feite artic trucks! :D

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#146797  av Svinball

Johansen skrev:ble dårlig med den;\ ble ikke noen bilder som kom ut.. enten var jeg en dårlig fotograf eller så var bare kameraet litt for dårligt.. Står en artic truck like ved jobben her.. kan sikkert få et bilde av den hvis det er interesse for det? :D

Altid interesse for sånne biler, men det passer vel ikke helt med julestemningen som du har lagd... ;)

#146798  av Johansen

Lager ny tråd når jeg får fikset bilde :)

#146799  av Lilli

Legger inn bilder av bilene til et par kompiser..
Vedlegg
treff sortland 077 (2).jpg
treff sortland 077 (2).jpg (149.88 kiB) Vist 875 ganger
treff sortland 076.jpg
treff sortland 076.jpg (561.8 kiB) Vist 878 ganger
treff sortland 075 (2).jpg
treff sortland 075 (2).jpg (135.41 kiB) Vist 891 ganger
treff sortland 074.jpg
treff sortland 074.jpg (539.06 kiB) Vist 876 ganger

#146800  av Lilli

Og en til...
Vedlegg
Aric truck.jpg
Aric truck.jpg (118.31 kiB) Vist 876 ganger

#146801  av Johansen

mener det er den siste som er her kanskje ? ligner litt hvertfall :D er tøft med sånne biler=)

#146803  av Lilli

Johansen skrev:mener det er den siste som er her kanskje ? ligner litt hvertfall :D er tøft med sånne biler=)
Er ikke utenkelig at det er den, han farter litt eieren..en i gata mi som har den :wink:

#146865  av Johansen

Får ikke tatt bilder av den idag tror jeg.. er enda på jobb så.. skal stoppe innom på vei til jobb imorgen å få tatt noen :)

#147017  av lexusmann

SÃ¥ en Arctic Truck- versjon av nye Hiluxen(tror jeg) hos Toyota Haugesund da jeg var innom her en dag...har dessverre ikke bilder... :roll:

#147125  av Johansen

Hakke sett bilen siden her om dagen;) skal ut nå en tur ;) får se litt ekstra etter den ;) :D er forresten 2 stk her.. en svart og en sølv.. tror begge jobber på lofotkraft.. dem bruker vertfall stå der;)

#147132  av Lilli

Johansen skrev:Hakke sett bilen siden her om dagen;) skal ut nå en tur ;) får se litt ekstra etter den ;) :D er forresten 2 stk her.. en svart og en sølv.. tror begge jobber på lofotkraft.. dem bruker vertfall stå der;)
Stemmer at han i sølv jobber innen det, bilen r hjemme nå.. :)

#147156  av kaimagne

Det der er ikke Arctic Truck vettu.

DETTE er skikkelig Arctic Truck:
Bilde
Bilde

#147159  av Lilli

Nei.. Artic Truck er et firma som selge deler og klargjør biler på bestilling.... :)

#147160  av Lilli

Kanskje Larsst185 kan legge ut bildene eg tok fra 4WD dagen vi hadde på jobb..der er mange fine Artic Truck'er...gjett om folk glodde da vi hadde felleskjøring i sentrum med ca 10 svære 4WD biler... :)

#147162  av Johansen

å herregud for et monster :o tenk å kjøre rundt i noe sånt :D:DD:D må være koooonge!!! :D

#147163  av Apsis

Lilli skrev:Nei.. Artic Truck er et firma som selge deler og klargjør biler på bestilling.... :)
Forøvrig bare Toyotaer. Hvis du har nissan må du gå til Fjallasport e.l.

Den Landcruiseren var fet :D Mye griserå Arctc Trucks.