TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gul mr2, mk 2?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #146512  av teknikeren

I dag når jeg var å tanket diesel så sto det en gul mr2 mk2 (er litt usikker der) på shell bilbyen, den hadde ei skrift på siden som det sto twin cam turbo og den var venstre styrt, da den kjørte så hørtes det ikke som en turbo men jeg kan ta feil, noen som vet?
 #146881  av chris

teknikeren skrev:I dag når jeg var å tanket diesel så sto det en gul mr2 mk2 (er litt usikker der) på shell bilbyen, den hadde ei skrift på siden som det sto twin cam turbo og den var venstre styrt, da den kjørte så hørtes det ikke som en turbo men jeg kan ta feil, noen som vet?
Du mener ikke høyrestyrt vel? I så tilfelle veit jeg hvem det er :)
 #147123  av teknikeren

chris skrev:
teknikeren skrev:I dag når jeg var å tanket diesel så sto det en gul mr2 mk2 (er litt usikker der) på shell bilbyen, den hadde ei skrift på siden som det sto twin cam turbo og den var venstre styrt, da den kjørte så hørtes det ikke som en turbo men jeg kan ta feil, noen som vet?
Du mener ikke høyrestyrt vel? I så tilfelle veit jeg hvem det er :)
Høyrestyrt mener jeg.... du vet sent på kvelden snart helg... neida, rota litt der ja. Ganske ung sjåfør.