TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ble pappa for 22 smÃ¥ i dag :D

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #147084  av Elzin

tar julen litt på forskud :D

22 små guppy unger :D
Vedlegg
IMG_0210.jpg
IMG_0210.jpg (253.71 kiB) Vist 172 ganger

#147089  av 2000celica

8) Gratulerer- og så i en VASE :lol:

#147090  av Lilli

Nå begynte eg virkelig å lure... :lol:
Søte små..

#147093  av TurboKnut

Og fødslene gikk greit uten komplikasjoner?

#147099  av RedCelica

22, wow. Kan tenke meg at det ble en del blod ja.

#147254  av CelicaTurbo

litt av noe greier for bilforum men så er det nå off-topic også så om folk ikke ønsker å lese om det får de heller styre unna kategorien. Jeg antok det måtte være fisk når jeg leste emnefeltet, det er ellers litt vanskelig å få til så mange barn på andre dyr :D Det hjelper vel litt på at jeg selv har noe akvarier da og kanskje skjønte tegningen litt lettere da,... kan jo ikke bare ha bil som hobby heller :lol:

#147312  av FireFox

Haha, tøft.. måtte være noe muffens her ja :) Grattis da ;)

#148143  av Elzin

takk takk alle sammen, jeg tok en testing testing på om dem ville klare seg i akvariumet nå som dem er blit liiiittegranne større, da fant jeg igjen 2 i vann pumpen og resten var sporløst forsvunnet, *bon appetit?* tror de andre babyene skal få være litt lengre i vasen :D

*den ene ble tatt på fersken da den plukket på en død unge og har havnet i fengsel! håper den lærer. bor alene i ett glass over natten :D*

#148145  av FireFox

Litt av en pappa du er gitt ;)

#148362  av sw20

sender du noen til meg..... har en sulten liten rakker her i mitt akvarium..

her har dere eit fint bilde av Biffen.... :lol:

håper noen ser ka fisk det e..... hehe
Vedlegg
IMG_1435.jpg
IMG_1435.jpg (191.23 kiB) Vist 165 ganger

#148368  av Hyperion

sw20 skrev:sender du noen til meg..... har en sulten liten rakker her i mitt akvarium..

her har dere eit fint bilde av Biffen.... :lol:

håper noen ser ka fisk det e..... hehe
Kan det være en liten pirana av noe slag? :) Biffen?? Hehe

#148401  av Elzin

tror ikke gullfisken min hadde vært kompis lenge med den der fisken nei :P men jeg kunne jo sendt deg en torsk på 4-5 KG så kan vi se om biffen tar biffen :D

#148405  av Christian

Har også hatt endel guppy og molly det siste året, de yngler som bare det. Noe som er flott siden div scalarer og en altspisende ål trenger trimmen :wink:

Ålen grisebanka forresten en 5cm praktbotia her om dagen, fordi den prøvde å rappe algetabeletten :shock: :lol:

#148407  av Elzin

algetabelett?

men om jeg en gang skal bytte til større fisker, kommer jeg til å nyte utsikten i det jeg hiver den oppi med guppyene :D

*mm her var det mye godt, namnamnam*

se om det er litt jakt instinkt i fisken :D