TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SÃ¥ var det tid ofr litt bulking..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #146855  av Rollaole

Ja, da man begynner og bli litt fornøyd og gla i bilen sin, jo da skjer det..
Var uoppmerksom i 1 sekund og bang.. rett i rompa på en Hilux. :(

Heldigvis ble det ikke noe skader på den, men jeg har skader på panser, grill, høyre hovedlykt og skjerm og litt på frontfanger.

Svarte f*en kjipt! :(

Bilder kommer.

#146867  av ErikG

Kjipern det. Blir garantert ikke billig om du skal ha alt i tipp topp stand. Er mye småfiks du sikkert kan fikse selv også. Hilux er en hard bil og møte :lol:

#146914  av kaimagne

Hvis skadene ligner sånn ca på det jeg hadde første gangen jeg ble påkjørt, så kom den regninga på 37.000. Ny skjerm, hovedlykt, panser, frontfanger og masse plastikk-drit i området der...
Får håpe du får gjort det billigere! Kjipt når sånt skjer, tell me about it... :evil:
 #146937  av Rollaole

Kom under lasteplanet på den..
Trur det skal gå bra og få rettet det, fikk sett mere på det med sikkelig arbeids lys,

Frontfangeren har bare riper, nye lykter kan jeg skaffe fra høgger, panser og skjerm kan sikkert rettes, men har funnet begge deler på høggere i nærområdet..

Det jeg er bekymret over er det staget som radiatoren henger i..

Skal prøve og få en "proff" til og se på det idag..

#146966  av FireFox

kjipe greier det... flaks det ikke ble noe på hiluxen da ;)

#147071  av Rollaole

BILDER:

:arrow: http://photobucket.com/albums/b154/Roll ... G_0309.jpg

Kjipe greier,
Noen som har skjerm og panser til corollan min :?:

#148422  av GT4 CS

Det "staget" som radiatoren henger i kan du som regel justere og dra på plass med handmakt :) Bare og skru løs det som eventuelt er i veien og justere inn :)
Gjort det ved et par anledninger før, og ble like bra som nytt det