Nå har jeg sittet her og fulgt denne tråden over flere dager, og det er mange ting som slår meg.
Goose: Jeg synes det er kjempefint at ideer blir luftet, hva de nå enn måtte være. Synes det er kjempebra at folk tar initiativ til mere aktivitet og sosialt.
Kritikken rettet mot deg synes jeg derfor er ufortjent.
Kritikken mot forslaget i seg selv er jeg forsåvidt enig i. Da måtte man i såfall hatt en kåring blant frivillige som Veilside nevner, og også for begge kjønn.
Det beste forslaget synes jeg at man setter alle på lik linje og eventuelt lager en morsom greie utifra Firewalks forslag om beste stereo, beste styling, mest trimmet osv.....
Dette er jo kanskje noe som hadde vært gøy å hatt med som innslag på landstreffet vårt.
Firewalk: Du prøvde så pent å stille opp for jentene, men at vi skal få dårlig selvfølelse og føle oss stygge for at vi ikke vinner?
Skal ikke si noe for alle andre, men jeg vet da med meg selv at det er alltid bare en som vinner og det betyr ikke nødvendigvis at nr to er en taper for det.
Synes du undervurderer oss littegrann når du sier vi får dårlig selvfølelse og føler oss tvunget til å bli med.
Forøvrig håper jeg virkelig at de av ts-ogn menneskene jeg kjenner og blir kjent med, fortsetter å holde kontakten fordi de synes jeg er en ok person, ikke fordi de synes jeg ser bra ut, eller kutter meg ut fordi de synes jeg ikke ser bra ut.
Er opp til hver enkelt hvor seriøst de vil ta en sånn type kåring, men for alt vi vet så kan jo kriteriene til en person være helt forskjellig fra en annens og alle liker vi forskjellige type mennesker både av personlighet og utseende.
Kanskje vi alle hadde fått oss en overraskelse om noe sånt ble dratt igang?
Jeg ble iallefall ikke støtt på noe som helst måte av det forslaget her, men heller vel mere mot at vi finner noe vi alle kan delta i på lik linje.
Uansett er den gjengen jeg har blitt kjent med gjennom ts-ogn superflotte folk, og jeg føler meg som en av dere gutta når vi er på tur (selvom jeg er litt hønemor for enkelte

).