TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• i stor sÃ¥rg!!!! mr2 e skada

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#145287  av The Doctor

De skjemane på nettet stemmer jo ikke akkurat eksakt da. Forsikring er tryne faktor. Klart dem har jo et skjema dem går ut av sikkert med liste over bil, alder osv..

Jeg kjører motocross og kjører nå en transporter. På cross sykklen min har jeg brann og tyveri forsikring på 75000kr inne i bilen min.. Det fikk jeg når jeg skulle forsikre bilen min så spurte jeg om de kunne ta sykklen også. Å de kunne hun.. Så da sa jeg ifra til kompisen min at han måtte ringe forsikring selskapet mitt så han også kan få forsikra sin sykkel også. Da fikk han beskjed om at sånn type sykkel kunne de ikke forsikre.. Jeg har dobbelt sjekket flere ganger forsikringen min å dem sier at det er bilen min og min konkurranse sykkel som er forsikret.. woho...
Så forsikringer er en personlig avgjørelse av arbeideren hos selskapene..
SÃ¥ kanskje han her har hatt flaks med denna selgeren som solgte han forsikring.............??

#145345  av FireWalk

The Doctor skrev:De skjemane på nettet stemmer jo ikke akkurat eksakt da. Forsikring er tryne faktor. Klart dem har jo et skjema dem går ut av sikkert med liste over bil, alder osv..

Jeg kjører motocross og kjører nå en transporter. På cross sykklen min har jeg brann og tyveri forsikring på 75000kr inne i bilen min.. Det fikk jeg når jeg skulle forsikre bilen min så spurte jeg om de kunne ta sykklen også. Å de kunne hun.. Så da sa jeg ifra til kompisen min at han måtte ringe forsikring selskapet mitt så han også kan få forsikra sin sykkel også. Da fikk han beskjed om at sånn type sykkel kunne de ikke forsikre.. Jeg har dobbelt sjekket flere ganger forsikringen min å dem sier at det er bilen min og min konkurranse sykkel som er forsikret.. woho...
SÃ¥ kanskje han her har hatt flaks med denna selgeren som solgte han forsikring.............??
han har sikkert ligget med henne! :lol: (håper det var en kvinnelig konsulent) :twisted:

#145347  av mr.two

FireWalk skrev:
The Doctor skrev:De skjemane på nettet stemmer jo ikke akkurat eksakt da. Forsikring er tryne faktor. Klart dem har jo et skjema dem går ut av sikkert med liste over bil, alder osv..

han har sikkert ligget med henne! :lol: (håper det var en kvinnelig konsulent) :twisted:
Vedlegg
lolwut.jpg
lolwut.jpg (40.74 kiB) Vist 791 ganger

#145890  av maxgets

FireWalk skrev:
maxgets skrev:Jeg har det i gjensidige... Har 60% bonus og er totalkunde..

Er ingen deleiere ellernoe... kun jeg som eier og har forsikret bilen..
Er vel 16k kjørelengde, 40k tilleggsforsikring, 4k i egenadel..
jeg har jo 60% bonus og betaler like mye som deg, jeg også er total kunde og har gjensidige. Jeg har ingen tillegsforsikring, og har bare 8k i kjørelengde.. og du er jo under 25 også?

har du en onkel eller noe som jobber i forsikring selskapet kanskje? ;) hehe..
Fikk nye papirer fra gjensidige i dag etter å ha blitt totalkunde.

NÃ¥ betaler jeg 8445,- =)

#146293  av grimfer

Du må aldri gå etter nettversjonen av skjemaene når det gjelder beregning av forsikringspremie! Snakk med en kundebehandler!

Jeg har i alle fall tjent (spart) mye på det!