TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• under kjølt regn

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #146092  av Rømmling

Fy F det er glatt ute nå

Måtte hente noen på fest nå som hadde fått litt mye :lol:
bilen sto i 10 min for å tine opp først, så skrapte jeg i 5 min og så var det å trille i vei. 3år gamle piggfrie vinter dekk. satan det glir. skukke hatt rally pigg i dag. kunne skrelle bilen for is når jeg kom igjen. er jeg 5mm med stål is over alt nå jo.

egentlig overasket av at jeg kom opp noen av bakkene jeg måtte kjøre i sta.

#146194  av BrennaRacing

Jeg veit...Var ute å kjørte på bondelandet i går ved 23.30 tia....Helt speilblank is...Bilen la seg ut overalt, men jeg kom heldigvis opp de værste bakkene jeg å (kjørte ikke Mr2en da :D )

#146213  av FireWalk

her er det 10 varmegrader og bare fine veier nå ;)

#146220  av Rømmling

FireWalk skrev:her er det 10 varmegrader og bare fine veier nå ;)
ja da bare å erte oss her.

hjalp jo ikke på at det har regna i dag også

#146221  av BrennaRacing

Er bedre med litt is å regn enn helt bare veier...Vi er jo i Desember, så det skal gå litt sidelengs :lol:

#146225  av Rømmling

BrennaRacing skrev:Er bedre med litt is å regn enn helt bare veier...Vi er jo i Desember, så det skal gå litt sidelengs :lol:
det er jo gøy det men var bedre før det regnet da var det jo litt feste da. nå er jeg fornøyd om jeg kommer meg på jobb uten å spine meg fast ell no. kunne jo kjøpt meg rally pigg foran da vis det hadde vært lov.

90% feste foran og 10% bak = sidelengs hele tiden med kontroll hehe :P

#146227  av BrennaRacing

Hadde vært no det :P

#146233  av sindrejl

er drittvær i trøndelag . 2-4 grader og pissregn.. kunne heller tenkt meg -10 og finsnø :)

#146256  av Poppe1

he he rallypigg kun foran er ikke og anbefale! Prøver det nå om dagen på corolla'n, snurer rundt på en fem øring uten mulighet til og rette opp!

#146262  av |plumbo

lå lang flat halveis under bilen for 3 min siden jeg ... :\

#146265  av Rømmling

hvor mye må man betale for rally pigg a?
Går det an å få tak i noen brukte for å ha noe å leke med
kan jo ikke kjøre med det helt tiden siden det er ulovlig da.
hadde vært tøft å hatt et sett.

ingen som kjenner noen som driver med rally som kan få tak i dekk som de har byttet ut. de henger jo enda bedere en vanlig pigg dekk.

#146527  av Poppe1

Rømmling skrev:hvor mye må man betale for rally pigg a?
Går det an å få tak i noen brukte for å ha noe å leke med
kan jo ikke kjøre med det helt tiden siden det er ulovlig da.
hadde vært tøft å hatt et sett.

ingen som kjenner noen som driver med rally som kan få tak i dekk som de har byttet ut. de henger jo enda bedere en vanlig pigg dekk.
Driver med rally jeg.... Kan få kjøpe et par dekk etter romjula, 15"....

#146543  av Rømmling

har lagt ideen på is en stund. siden jeg mister lappen på flekken vis jeg blir tatt.
har snakket med en fra Nord Odalen i dag om saken(kart leser),
får heller se om jeg kjøper noen på volvo min som er bare leke bil i skogen og jorde.
har jo bur, bøttestol og 4punkt i den. så da kan jeg satse litt mere.
vil ikke ofre celican på slikt. siden det er så strengt å kjøre med det på vegen.