TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Miss ts-ogn?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #146122  av Goose

Hei.
Det har vi aldri organisert før.
Hva med ta n av de hoved trefene våre og kåre miss ts-ogn?
NÃ¥ har vi en del jenter i klubben.
SÃ¥ mitt forslag er:
- Ta det ved en sommer treff.
- Deltagere kan være jenter som er eiere at toyota biler + kjørester til de som eier toyota men de må da være interesert i bil ikke bare er med i treff fordi typen er der..

Hva mener dere? :roll:

#146126  av lasserj

I LIKE:)

#146129  av aneriks

ikke dumt det :)

#146133  av elino

:shock: :shock: :shock:

#146137  av Remi

eller dem kan bare ta og slenge ut her så kjøre vi en vote nor dem har meldt seg på :D

#146138  av The Doctor

Latterlig...........

#146140  av Goose

Remi skrev:eller dem kan bare ta og slenge ut her så kjøre vi en vote nor dem har meldt seg på :D
Da er det ikke morro vet du...

Poenget er å kanskje gjøre noe annet på treff en å burne og hele i seg sprit. ( i tilleg til gloing på bil da)...

Så en utenlangs klub gjorde det. Det ble en morsom sak- OG winneren fikk en gave kort på en vis sum hos en kles forretning.

#146141  av Remi

hm. ja det e jo bare og kjøre i gang. gjør meg ingenting og se på damer på et eventuelt biltreff :D

#146143  av Goose

Remi skrev:hm. ja det e jo bare og kjøre i gang. gjør meg ingenting og se på damer på et eventuelt biltreff :D
Du må ikke tenkte gris her. Det er ikke snakk om bikini omvisning eller vår t-skjorte... :shock:

#146155  av @lpher

elino skrev::shock: :shock: :shock:
:D

#146158  av celicat23

The Doctor skrev:Latterlig...........
Kan ikke bli mer enig.

#146162  av memo

celicat23 skrev:
Kan ikke bli mer enig.
samme her. tåpelig.

#146164  av Fantare

memo skrev:
celicat23 skrev:
Kan ikke bli mer enig.
samme her. tåpelig.
Det blir no nesten det samme som å kåre Mr.ts-ogn, høres litt dumt ut :roll:

#146165  av mr.two

Er enig med resten av de kule guttene her, dette er helt latterlig. At noen i det hele tatt presterer å komme opp med en slik ide får meg til å vri meg av latter. Tipper du så miss world eller w/e. Skjerp deg dude, du minner meg om en purbertal 14 åring som aldri har sett en dame før, eller kanskje du har noen merkelige fantasier om ts ogn damene, hvem vet, bare dropp det før fler ser denne posten.

#146166  av Goose

Ã¥ det var en valdi bra uttalelse.. Nei sorry ideen min var ikke inspirert av miss BICH!

Var rett og slett en klubb i utlandet som har organisert noe sånnt med stor suksess.

Har jeg faen i posten min kommet med kritikk til deg? NEI så sljerp deg...

Og kom heller med seriøs kritikk.