TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder til mobile telefoner ?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#14600  av chris

Helt knall!! Regner med vi blir såpass populære etterhvert, at vi trenger det ;)

Jeg skal stikke ned og printe ut denne på andre pc'n, i farger, så får vi se åssen det blir :)

-EDIT-
Justerte den litt ned igjen jeg. Når jeg skrev ut, kom bildet og tekst for høyt oppe. Og så tar jeg med på treffet i dag og spør hva folk synes. Ble bra utskrift.
Men en ting.. det ble bittelitt for stort, for printeren må kutte litt av bildet og en millimeter av T'en i overskrifta. Har slått av alle marger i photoshop, men printeren skriver ikke helt ut til kanten av arket. Når jeg tenker meg om, er det bare å reskalere bildet litt ned da. Det fikser jeg. Og så mailer jeg til Kristian senere. Om det er greit?

#14603  av chris

sånn. nå klippes ikke noe når man printer det ut
Vedlegg
ts-poster.jpg
ts-poster.jpg (100.11 kiB) Vist 591 ganger

#14609  av CelicaTurbo

legger det ut som nedlasting i løpet av dagen da :)

#14638  av MRQuoc

Alt i skjønneste orden om det var tillatelse som var meningen med.. "er det greit?" :p

blir bra tror jeg.. :p

dere kan få råkopien i PSD :] hvis dere vil jobbe med den mer --. -- og kanskje litt annerledes

sluker ikke det noe jævelig med blekk??
farve en hel A4ark ? :o
Farvelaser hadde passet fint til det.. , eventuelt en trykker :o
men selvsagt koster det noe penger

-EDIT-

Man får jo kjøpt farvet papir , jeg vet ikke om det koster masse mer enn vanlig papir.. , men hadde vel spart masse der på blekk..

#14650  av chris

MRQ skrev:Alt i skjønneste orden om det var tillatelse som var meningen med.. "er det greit?" :p

blir bra tror jeg.. :p

dere kan få råkopien i PSD :] hvis dere vil jobbe med den mer --. -- og kanskje litt annerledes

sluker ikke det noe jævelig med blekk??
farve en hel A4ark ? :o
Farvelaser hadde passet fint til det.. , eventuelt en trykker :o
men selvsagt koster det noe penger

-EDIT-

Man får jo kjøpt farvet papir , jeg vet ikke om det koster masse mer enn vanlig papir.. , men hadde vel spart masse der på blekk..
Alf har tilgang til fargelaser.. ;)

Ellers.. den fargen der tar ikke noe mye blekk uansett, fordi den er så lys. :) Ble positivt mottatt hos folk på treffet forresten :)

#14680  av MRQuoc

Vel , "din" poster er lagt i min lille søte sekretær , "Blåtannen", altså en T610 :p ..

Ettersom det er fler og fler som har billedtelefoner og bruker det via pc :p ... kommer til å sende via BT eller IR :o til andre
( håper det er flere som bruker det ihvertfall )

Heia Blåtann!!

-Edit-

Jeg kan jo leke meg mer , hvis det er flere bilder ute å går :p ..