TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ang min forrige trÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #145951  av Fangoria

Og jeg skriver igjen

Det kommer stadig nye og enkelte brukere som viser tydelig et hat mot USA og Amerika ellers, det er bilforum og det bør da ikke forsøples av fordommer og hat mot USA.

Synest dere burde reagere på sånt.

#145953  av Fangoria

Og istedet for å slette igjen kan dere svare på dette.

#145954  av erling

Hahaha!! Sorry asså, men kommer du rett fra byn og fylla eller??

Det finnes kanskje 1 MILLIARD web-sider som ler av Bush, og amerikanere..

Kanskje ikke en unnskyldning dèt, men nå lurer jeg fælt på hva du har funnet her inne, som er så grusomt og hatsk mot USA, at du fant det nødvendig å starte en flunkende ny bøg-tråd om dette?

:roll:

#145956  av memo

helt ærlig så virker det som det er du som nettopp har kommet hjem fra fylla..

Når folk kommer med slike kommentarer som Anders Gullstein gjør, så kan jeg ikke si at jeg tar det så tungt akkurat, da jeg er noe oppgitt over amerikanere i det store og hele.. Dette gjelder selvsagt ikke alle, og det tror jeg de fleste her på forumet har vett til å forstå..

Dog, om noen hadde skrevet noe slikt om tyskere (fattern er tysk), så hadde jeg sikkert reagert på en annen måte, så jeg skjønner at noen reagerer på slike utsagn.

Og jeg er enig om at man burde klare å holde seg i skinnet med slike kommentarer.

Det skjer gang på gang her på forumet at folk uttaler seg om situasjoner der de ikke har peiling på hva som egentlig skjedde..
Og slikt blir det fort ulmende stemning av..

#145957  av Fangoria

Trodde foresten at siden du er moderator erling at du og de andre moderatorene ønsket et rent forum og ikke forsøpling av fordommer og hat mot andre land.

Toyota forumet er bra det, men siden sånne utalelser kommer dabber det ned i kvalitet.

#145959  av memo

erling skrev:
Fangoria skrev:http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=12718

Jeg reagerte på det Anders gullstein skrev
Kødde nå eller? :shock:
tror du han kødder?

#145960  av Fangoria

Nei jeg gjør ikke det.

#145961  av Fangoria

Det er også lenge siden jeg har skrevet noe her, og grunnen til at jeg logget meg på nå igjen var pga det han skrev om USA og den tåpelige påstanden.
 #145962  av erling

Fangoria skrev:Og jeg skriver igjen

Det kommer stadig nye og enkelte brukere som viser tydelig et hat mot USA og Amerika ellers, det er bilforum og det bør da ikke forsøples av fordommer og hat mot USA.

Synest dere burde reagere på sånt.

Er jo forsåvidt enig med deg i det, men jeg kan ikke finne det tydlige hatet...?

#145963  av Fangoria

Kanskje ikke hat da, men jeg synest det han skrev var veldig usmakelig, han skrev også noe i et tidligere innlegg, men jeg reagerte ikke på det da.

Sånt preik kan en skrive om i andre forum og ikke her, og som heller ikke fører til noe betre forum akkurat.

Ellers er forumet veldig bra og jeg er innom her nesten daglig. :)
Synd at noen klarer å ødelegge hyggestunden min :(

#145965  av erling

Synes slike diskusjoner som dette forsøpler mer jeg da.

Kom egentlig som en veldig bombe på meg at dette var krenkende her inne, men må jo respektere det, så har sletta det nå. Synes jeg ser amerikanere som vitser med både Bush og seg selv hele tiden på tv jeg men.. En annen ting er nå at humoren er oppbrukt for lengst.

Blir vel samme med svenskevitser og da?

#145966  av memo

erling skrev:Synes slike diskusjoner som dette forsøpler mer jeg da.

Kom egentlig som en veldig bombe på meg at dette var krenkende her inne, men må jo respektere det, så har sletta det nå. Synes jeg ser amerikanere som vitser med både Bush og seg selv hele tiden på tv jeg men.. En annen ting er nå at humoren er oppbrukt for lengst.

Blir vel samme med svenskevitser og da?
det er forskjell på vitser og på halv-rasistiske kommentarer.
og det var ikke en vits han kom med.

#145967  av erling

memo skrev:
det er forskjell på vitser og på halv-rasistiske kommentarer.
og det var ikke en vits han kom med.
Jeg tolka det som et utsagn som skulle ha et humoristisk tilsnitt, siden Bush har hatt noen uheldige episoder av større og mindre grad, og at amerikanerne likevel har valgt inn ham om igjen. Ikke et korstog mot amerikanere som folkeslag.

Hele prinsippet bak svenskevitsen er jo at svenske er han dumme. Fordi han er svensk. Da blir det vel rasistisk?