TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• supra og mr2 i trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #145120  av oleb

Var i Trondheim i helga og så en turkis mr2 som kjørte inn mot sentrum over elgeseterbroa (?) på søndag.

Så også en mørk supra som svingte ut fra en bensinstasjon på heimdal litt senere på dagen.

Noen her?

#145164  av Remi

Den Mr2n er Garantert Chris sin bil ! og den supraen er vell sannsynligvis @lpher :D

#145201  av Rømmling

det er i sånne sitvasjoner man legger seg på hjul og finner det ut

#145247  av oleb

problemet var at jeg kjørte min fars firmabil, en ford courier med 60hk. Ser ikke helt for meg å legge meg etter supra og mr2 turbo med den.
Må gire ned til 3. gir for å komme seg fra 80 til 90. Et smykke av en bil, virkelig.

Men etter fargen å dømme var det nok chris.
Den supraen var vingeløs, og hadde ca samme farge som @lphers.

#145351  av @lpher

Busted! :D Var nok meg som var å henta take-away food det gitt :D

#145362  av oleb

akkurat. nydelig bil!

#145421  av @lpher

oleb skrev:akkurat. nydelig bil!
Takker :) ...men jeg må nok insistere på at den er ADSKILLIG penere når den er en del renere enn den var på Søndag da! :D

#145535  av oleb

hehe, det kan jeg skjønne. Den så ikke akkurat nypolert ut, men likevel: nydelig bil! :D

#145795  av chris

Skal ikke se heeelt bort fra at det var jeg som var ute med 2'ern nei :D

#145894  av Remi

hehe foresten så så æ en supra nor vi kjørte i fra trondheim her for 2 uker siden. regnere bare med deg va alf ane ikke kor æ va nor æ så den men men :D

#145899  av @lpher

Remi skrev:hehe foresten så så æ en supra nor vi kjørte i fra trondheim her for 2 uker siden. regnere bare med deg va alf ane ikke kor æ va nor æ så den men men :D
Er stort sett bra meg som sklir rundt med mkIV Supra på vinterføre i midt-norge ja :D