TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-ogn-GT3-battle-combat-konkurranse

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#14568  av chris

jostein skrev:noen som har noen hotte tips til innstillinger på bilene,eneste jeg har gjort er å senke mr2 en litt....Tør ikke røre det andre..
Jeg har senka, stiva av, og justert demperne litt. Og endra ganske mye på camber.
Og prøver meg litt frem med å justere LSD.

Girutveksling er selvsagt å justere..

#14570  av Mr2 Mk2

chris skrev:stiva av, og justert demperne litt. Og endra ganske mye på camber.
Hvordan stiver du demperne?Hvordan er det best å ha camber +eller-?
ellers noe mer?Lsd tør jeg ikke røre..

#14571  av chris

jostein skrev:
chris skrev:stiva av, og justert demperne litt. Og endra ganske mye på camber.
Hvordan stiver du demperne?Hvordan er det best å ha camber +eller-?
ellers noe mer?Lsd tør jeg ikke røre..
Jeg hadde masse masse pluss på camber. men over 4 anbefales ikke, tror jeg.

LSD justerer jeg litt ekstra på, når ræva stresser ;)

#14648  av Mr2 Mk2

Noen som har tips ang justering av Celicaen,syns den går litt vel mye rett frem i svingene..?

#14669  av CelicaTurbo

harde dekk bak og myke fremme, og samme med stabilisatorstag så skal det nok få den ræven litt mer ut :) Funker ihvertfall bra i tidligere versjoner av GT :)

#14695  av Amund

kjør på med negativ camber på supran, pluss toe in foran, det hjelper stort! kanskje litt toe in bak også, så sladder den ikke fult så mye... lsd er slått av! noe forb. drit! dessuten ikke lov i denne komkuransen.. hehe :twisted:

#14699  av chris

Amund skrev:kjør på med negativ camber på supran, pluss toe in foran, det hjelper stort! kanskje litt toe in bak også, så sladder den ikke fult så mye... lsd er slått av! noe forb. drit! dessuten ikke lov i denne komkuransen.. hehe :twisted:
Uhm.. hvorfor er LSD noe drit?
Og ikke lov? er jo en del av oppgraderingsutstyret det da :)
Du tenker ikke tilfeldigvis på TCS nå? (Traction Control System)

#14729  av Amund

kjører uten lsd, syns det er greiere. litt mere spinning, men berre morro!

#14731  av erling

Kjører og med LSD. Ikke "ulovlig" i konkurransen vår heller, etter mitt skjønn.

#14732  av Amund

neida, bare bruk det med dere er god til! hehe. :wink:
ikke noe vondt ment om noen altså!

Tenkte bare jeg skulle understreke at eneste tekniske hjelpemiddel jeg bruker er meg selv.. blir jo litt underholdene også, supran er jo genial til å drifte med! 8) :twisted:

#14921  av Mr2 Mk2

gjør dere ingen forsøk på å forbedre tidene dere?Jeg tar dere igjen,utenom med supraen da der sliter jeg :oops:
Kom an da,skal vi adde noen biler,eller en ny bane kanksje?

#14922  av chris

jostein skrev:gjør dere ingen forsøk på å forbedre tidene dere?Jeg tar dere igjen,utenom med supraen da der sliter jeg :oops:
Kom an da,skal vi adde noen biler,eller en ny bane kanksje?
Jeg får ikke forbedret tidene mine ennå i hvert fall. Kjører det jeg makter.. Men kan ta en titt på ny bil og/eller ny bane. Skal sitte litt med PS2'en i morra, så får vi se :)

#14924  av Mr2 Mk2

chris skrev:Jeg får ikke forbedret tidene mine ennå i hvert fall. Kjører det jeg makter.. Men kan ta en titt på ny bil og/eller ny bane. Skal sitte litt med PS2'en i morra, så får vi se :)
Ok bare si fra hvilken biler/baner da så det er klart...Har spilt ganske mye og er forsåvidt fornøyd med tidene,men må kjøre litt med supra`n der ligger jeg omtrent 10 sek etter da..Men leder med de andre tror jeg. :?

#15045  av Mr2 Mk2

hva blir dte til da folkens skal vi hente inn noe nytt?

#15049  av chris

jostein skrev:hva blir dte til da folkens skal vi hente inn noe nytt?
maskopp :D :P

nei, jeg havna midt i en cup i dag, som jeg ikke orka fullføre. Og så ble jeg litt sliten i fingra, og så ble det ikke mer i dag :P