har til og med prøvd å få tak i fyren som har mekka stylinga til den carina`n.. men han svarer ikke

FireWalk skrev:Syntes ikke den der var noe spesielt morsom, trakk ikke på smilebåndet en eneste gang faktisk. Etter min mening bidrar bare slike anonser til å ødelegge seriøsiteten til AutoDB og andre gratis anonseringsteder rundt på nett. Slike anonser betyr ofte slutten på en god gratis tjeneste og begynnelsen på en priset tjeneste...nei. den er ikke morsom i det hele att dersom man bestemmer seg for å ikke le på forhånd. holdt på å le meg igjel jeg
Vil jeg ha humor i hverdagen klikker jeg meg inn på humor911 eller andre humorsider på nettet (og de finnes det mange av). Når jeg er inne på Autodb for å søke etter bil så ser jeg helst at jeg får opp seriøse anonser slik at jeg ikke bare kaster bort tiden min. Synd om Finn.no, motorborsen.no og andre betalingstjenester til syvende og sist skal vise seg å være det eneste steder hvor man kan føle seg trygg på at anonsene faktisk er seriøse...
grimfer skrev:Han som skrev den der må vel nesten ha vært høyere enn SAS-hotelletHehe.. spørs om han ikke har røyka sokkà sine han gitt