TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Garantert beste salgsannonse!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#145553  av FireFox

Har ligget på autodb i evigheter nå... :)

har til og med prøvd å få tak i fyren som har mekka stylinga til den carina`n.. men han svarer ikke :? lurer fælt på hva slags styling han har.. helt klart den grommeste carinan jeg har sett. kunne spart seg for akkurat den vingen da men :wink:

#145566  av Johansen

Ja var ganske stili den dær :) derfor jeg klikka inn på den :P å fikk meg nå noe å le av:D

#145589  av gfc

Stylinga der er one off a kind.
Laget av Zender, kun for show.

#145626  av FireWalk

Syntes ikke den der var noe spesielt morsom, trakk ikke på smilebåndet en eneste gang faktisk. Etter min mening bidrar bare slike anonser til å ødelegge seriøsiteten til AutoDB og andre gratis anonseringsteder rundt på nett. Slike anonser betyr ofte slutten på en god gratis tjeneste og begynnelsen på en priset tjeneste...

Vil jeg ha humor i hverdagen klikker jeg meg inn på humor911 eller andre humorsider på nettet (og de finnes det mange av). Når jeg er inne på Autodb for å søke etter bil så ser jeg helst at jeg får opp seriøse anonser slik at jeg ikke bare kaster bort tiden min. Synd om Finn.no, motorborsen.no og andre betalingstjenester til syvende og sist skal vise seg å være det eneste steder hvor man kan føle seg trygg på at anonsene faktisk er seriøse...

#145697  av grimfer

Han som skrev den der må vel nesten ha vært høyere enn SAS-hotellet

#145705  av Th4 Ghost

FireWalk skrev:Syntes ikke den der var noe spesielt morsom, trakk ikke på smilebåndet en eneste gang faktisk. Etter min mening bidrar bare slike anonser til å ødelegge seriøsiteten til AutoDB og andre gratis anonseringsteder rundt på nett. Slike anonser betyr ofte slutten på en god gratis tjeneste og begynnelsen på en priset tjeneste...

Vil jeg ha humor i hverdagen klikker jeg meg inn på humor911 eller andre humorsider på nettet (og de finnes det mange av). Når jeg er inne på Autodb for å søke etter bil så ser jeg helst at jeg får opp seriøse anonser slik at jeg ikke bare kaster bort tiden min. Synd om Finn.no, motorborsen.no og andre betalingstjenester til syvende og sist skal vise seg å være det eneste steder hvor man kan føle seg trygg på at anonsene faktisk er seriøse...
nei. den er ikke morsom i det hele att dersom man bestemmer seg for å ikke le på forhånd. holdt på å le meg igjel jeg :D

#145709  av sindrejl

bare fordi det var barnslig humor det, lillebror ;)

#145719  av Th4 Ghost

yepp^^ funker hver gang :D

#145764  av FireFox

grimfer skrev:Han som skrev den der må vel nesten ha vært høyere enn SAS-hotellet
Hehe.. spørs om han ikke har røyka sokkà sine han gitt ;)