TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Det verste eg vet...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#145318  av celicat23

Det her minner meg på at jeg er veldig glad for at de fleste forholdene jeg har hatt har kun vart ifra lørdag kveld, til søndag morgen. Og mobil nummeret jeg har gitt bort har ikke virket.

#145321  av Th4 Ghost

det er skjeldent jeg har hatt lyst til å låse en post (jeg er jo ikke modder, så det har sikkert veldig lite å si om hva jeg har lyst til), men hær er det faktisk skrevet så mye dumt at...sorry å si det, ikke for å være frekk, men det er faktisk et bilforum. ikke at alle tråder nødvendigvis MÅ handle om biler, men denne har vel egentlig ikke noe med noe å gjøre

#145334  av Lilli

Hvis noen lurer på hva utbruddet mitt egentlig kom av så er det en sak eg jobber med:
Eg har jobba med at Funksjonshemma barn skal få det bedre her i kommunen (og andre kommuner).
Er trist når 3 mnd gamle babyer blir plassert på instutisjoner fordi en kommune ikke kan gi et tilfredstillende tilbud.
Og at enkelte vil "herpe" postene får de stå for sjøl....og kanskje lese alt før de kommer med konklusjoner..

#145338  av mr.two

yahumm
Vedlegg
orly.jpg
orly.jpg (37.52 kiB) Vist 429 ganger

#145342  av FireWalk

celicat23 skrev:Det her minner meg på at jeg er veldig glad for at de fleste forholdene jeg har hatt har kun vart ifra lørdag kveld, til søndag morgen. Og mobil nummeret jeg har gitt bort har ikke virket.
:lol: :lol: :lol:

#145479  av Neemi

Lilli skrev:Hvis noen lurer på hva utbruddet mitt egentlig kom av så er det en sak eg jobber med:
Eg har jobba med at Funksjonshemma barn skal få det bedre her i kommunen (og andre kommuner).
Er trist når 3 mnd gamle babyer blir plassert på instutisjoner fordi en kommune ikke kan gi et tilfredstillende tilbud.
Og at enkelte vil "herpe" postene får de stå for sjøl....og kanskje lese alt før de kommer med konklusjoner..
Finnes vel en del andre forum og evt bloggsider hvor man kan uttrykke seg om slikt?
Mener ikke at vi ikke skal være sosiale her inne, men å starte en hel ny tråd med noe som ikke gagner noen er vel lite poeng?
Går jo an å bruke off-topic tråden som allerede er igang for tanker om alt og ingenting ;)

#145503  av larsst185

Nå synes jeg det hele flyter ut så det holder.jeg mener man bør passe på slik at ikke folk forlater forumet i sinne pga at andre ikke klarer å holde irritasjonen sin for seg selv.jeg ser hver dag poster som jeg på en eller annen måte ikke liker og mener er unødvendig her på forumet,men når noen har tatt seg tid til å skrive posten mener jeg ikke det er min jobb å kaste bensin på bålet med hele tiden å komme med min kritiske mening.
Man bør forandre "småprat/off topic" til "småprat/off topic med visse unntak og forhør deg med andre på forumet om det er greit før du poster", hvis ikke folk kan skrive hva de vil uten å måtte bli halveis "angrepet" av andre forum brukere.

#145505  av cameleon

Nåhar jeg sitti opp hele natta og lest til eksamen, så er litt trøtt og dette kan kanskje være ett litt rassa spørsmål, men hva dreier denne tråden seg egenlig om? Er det noe sånn internt opplegg relatert til et enkeltindivid eller flere?, eller at folk som sitter i rullestoler osv ikke får plasser der de bor...? :roll: what?
For jeg kjønner ikke hva denne tråden dreier seg om i det heletatt.

slik jeg ser det så er dette på samme skala som om jeg skulle ha skrevet en topic med tittelen "........" og dermed ha skrevet følgende "promp, fis"