TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kamerat Angrepet Av Desperado!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #145480  av Th4 Ghost

http://www.adressa.no/nyheter/sortronde ... 596450.ece
- Beklager du din reaksjon nå i ettertid?

- På ingen måte.

- Er du sikker på at det var riktig bil du «hevnet» deg på?

- Helt sikker. Vi snudde og la oss på hjul. Vi hadde en bra observasjon hele veien. Dersom vi blir anmeldt, så kommer jeg med en motanmeldelse, sier 22-åringen.
at det skal gå ann sier jeg :roll:
han der hadde ikke levd lenge om jeg fått kloa i han :evil:

#145482  av celicat23

Alltid 2 sider av en sak. Hvis det stemmer at de kastet noe på han sin bil først, så har jeg full forståelse for at han knuste rutene på bilen til kammeraten din. Ville tatt det hakket lengre og gitt han litt juling og for den saksskyld.

Og at de nekter på at de kastet noe først er jo forståelig sett hvordan situasjonen utartet seg. Kanskje ikke like gøy å måtte innrømme og ha startet det hele, sett resultatet av saken..

#145489  av cameleon

Greit nok, pælemer du ting ut av vinduet når du kjører, så har du ingenting bak rattet å gjøre, men om du tror grand theft auto er virkeligeten, så har du i hvertfall, ingenting på veien å gjøre.

#145491  av Th4 Ghost

Det er snakk om at det kan ha vær litt steinsprut. og han som gjorde det er ikke helt god at det gjør noe. han som sitter vedsiden av meg nå vet om begge to
cameleon skrev:Greit nok, pælemer du ting ut av vinduet når du kjører, så har du ingenting bak rattet å gjøre, men om du tror grand theft auto er virkeligeten, så har du i hvertfall, ingenting på veien å gjøre.
har du aldri pælma en pølse ut av vinduet når du ikke klarer noe mer av den..?

#145495  av cameleon

Th4 Ghost skrev:Det er snakk om at det kan ha vær litt steinsprut. og han som gjorde det er ikke helt god at det gjør noe. han som sitter vedsiden av meg nå vet om begge to
cameleon skrev:Greit nok, pælemer du ting ut av vinduet når du kjører, så har du ingenting bak rattet å gjøre, men om du tror grand theft auto er virkeligeten, så har du i hvertfall, ingenting på veien å gjøre.
Når speedometeret står stilt på null og bilen går på tomgang ja. da har litt av hvert havna 10cm ved siden av bilen. men når jeg kjører nei. er ikke helt tjukk i huet heller da :wink:

#145496  av Th4 Ghost

cameleon skrev:
Th4 Ghost skrev:Det er snakk om at det kan ha vær litt steinsprut. og han som gjorde det er ikke helt god at det gjør noe. han som sitter vedsiden av meg nå vet om begge to
Når speedometeret står stilt på null og bilen går på tomgang ja. da har litt av hvert havna 10cm ved siden av bilen. men når jeg kjører nei. er ikke helt tjukk i huet heller da :wink:
point taken. men jeg tviler på at du hadde lagt deg på hjul og knust ruta til fyren likevel.

#145498  av cameleon

Th4 Ghost skrev:point taken. men jeg tviler på at du hadde lagt deg på hjul og knust ruta til fyren likevel.
Hadde aldri funnet på noe slikt nei. Dog hadde jeg hatt muligheten, så kunne jeg ha tenkt meg å fått stoppa vedkommende på en skikkelig måte og få tatt en prat med han.
Å kaste seg på hjul pga at noen kaster noe ut vinduet og treffer et kjøretøy bak seg gir ingen grunn til slik oppførsel. Spør du meg blir det bare så forbanna barnslig.

#145516  av Th4 Ghost

bak seg? bilen kom jo imot..men jeg tror nok han får sin straff uansett. men det skulle ikke forundre meg om politied henla saken fordi det ikke var noen fartsovertredelser involvert

#145518  av cameleon

Th4 Ghost skrev:bak seg? bilen kom jo imot..men jeg tror nok han får sin straff uansett. men det skulle ikke forundre meg om politied henla saken fordi det ikke var noen fartsovertredelser involvert
Ja eller imot :wink: same shit just a different direction hehe :D
Det der ender vel opp hos forsikringseskapet vil jeg tro. Og stopper antageligvis der...

#145540  av bullit

Noe lignende har hendt meg.... Men jeg reagerte ikke på samme måten for å si det slikt :D Det kom fykende en ølflaske fra en motgående bmw,den traff meg midt i fronten :evil: Akkurat der og da så jeg svart, så jeg brekka`n rundt(fattern sin passat tdi stasjonsvogn) og la meg på hjul. Ringte politiet og mens jeg fulgte etter kreket tok politiet oss igjen. De fikk stoppa bilen og da viste det seg at jeg kjente jenta som kasta flaska :? Da sa jeg til polisen at vi sku ordne opp oss imellom. Den lille smartingen måtte bla opp 6-7000 noen dager seinere hu... hehe,alltid like kult å møte hu på gata nå i ettertid :P

#145556  av lasse

Er så unøvendig å hive ting ut av vinduet, har du dratt det inn i bilen klarer du å ha det der til du finner en søppelkasse...
Har selv fått en flaske kastet rett foran bilen, heldigvis spratt den videre før den knuste...

#145569  av Zepticon

Enig der...
Og spesielt når det er noe hardt feks flasker eller annen dritt....
Ødelegger så jævli mye om det treffer bilen. Og farlig som fan er det jo også :evil:

#145611  av celica4ever

Tror jeg hadde klikka som f.. hvis jeghadde fått flaske i bilen min :twisted: Hadde knust en hel 6pack på huet til den som hadde kasta!

#145615  av sindrejl

celicat23 skrev:Alltid 2 sider av en sak. Hvis det stemmer at de kastet noe på han sin bil først, så har jeg full forståelse for at han knuste rutene på bilen til kammeraten din. Ville tatt det hakket lengre og gitt han litt juling og for den saksskyld.

Og at de nekter på at de kastet noe først er jo forståelig sett hvordan situasjonen utartet seg. Kanskje ikke like gøy å måtte innrømme og ha startet det hele, sett resultatet av saken..
hallo.. er ikke riktig klok du.. .

#145616  av sindrejl

cameleon skrev:
Th4 Ghost skrev:point taken. men jeg tviler på at du hadde lagt deg på hjul og knust ruta til fyren likevel.
Hadde aldri funnet på noe slikt nei. Dog hadde jeg hatt muligheten, så kunne jeg ha tenkt meg å fått stoppa vedkommende på en skikkelig måte og få tatt en prat med han.
Å kaste seg på hjul pga at noen kaster noe ut vinduet og treffer et kjøretøy bak seg gir ingen grunn til slik oppførsel. Spør du meg blir det bare så forbanna barnslig.
faen helt syk måte å oppføre seg på.. men han som knuste bilen påstod det stod en kar opp IGJENNOM takluka og skøyt noe etter dem.. hørtes VELDIG tvilsomt ut ifart da!