TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• trenger litt hjelp til og fÃ¥ syling til bergen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #144487  av SMT

jeg trenger litt hjelp til og få fraktet stylingen min fra stavanger til bergen. da den skal til "tromsø" (finnsnes), med hurtigruten.

jeg har fått en kompis til og ta den gratis med båten nord-over.

så vist det er noen snille, hjelpsome menesker her som kan hjelpe meg,med å få stylingen til bergen og hurtigruten rundt den 9 des. så hadde jeg vært super takknemelig.

skal selvsakt få bensinpenger for hentingen.og jeg vill stå i gjeld til den personen.

kompisen min som skulle hente stylingen, får jeg ikke kontakt med, tlf'en er låst svarer de bare med.

kan noen være så snill og hjelpe meg :?: :?: :?: :D

#144514  av erling

Vet du hvor langt det er? :D

ca 211 km, to ferger, to bommer, èn vei. Den ene fergen koster 150 og den andre 160, ja også seff 2 bommene på 90 kr hver. Dvs 980,- pluss bensin til 420 km.

Jeg LURTE PÅ om jeg KANSKJE skulle en tur til bergen før jul. :D Men har ikke varebil da, må leie den. Så de hadde et kupp på avis, en Hyundai Atos til 815,- for en weekend med max 500 km kjørelengde. Er den stor nok til stylinga di? :D Koster et par lapper mer for en Vectra, den klarer nok biffen, tror du ikke?. :D Så for ca 2400,- kan stylingen din havne i bergen.

Var det passlig? :D

#144522  av SMT

å dæv.. hva det så langt?

han kompisen min sa det var en 250km til sammen.

noen som vet hva flyfrakt fra stavanger koster sånn ca? skal til tromsø?

#144527  av Lilli

Eg tenkte eg skulle sende deg en PM om avstanden(selv om det ser greit ut på kart), vi tok nesten alltid fly mellom Bergen-Stavanger for det ble ikke så dyrt igrunn når en tenkte på ferger/bompenger og tiden. :wink:

#144998  av Rolla_RS

Du kan jo høre med HSD om de kan ta det med seg på Flaggruten. den gå jo 2-3 turer mellom bergen og stavanger hver dag

#145034  av The Doctor

Går det ikke an å sende det med tog også? Kan ikke koste allverden det heller...

#145035  av Sven

går ikke tog stavanger-bergen, må innom drammen da, blir litt omvei :P

#145068  av bose

bare å ta kontakt med en autorisert pyroteknikker så skal vi nokk få frakta stylinga på en kjapp måte :twisted:

#145310  av SMT

bose skrev:bare å ta kontakt med en autorisert pyroteknikker så skal vi nokk få frakta stylinga på en kjapp måte :twisted:
hvordan kommer jeg i kontakt med autorisert pyroteknikker? og hva er det?