TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjæresten har kjøpt seg ny bil..! :D Bilder...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#144373  av bose

bare en ting å gjøre med det..ta konkakt med meg til sommeren..Da tar jeg nemlig pyro klasse 2 kurset
Ellers så kan du ta kontakt med Kaare Syversen på http://www.elpag.no hvis du skulle gjort det litt umiddelbart :roll:

#144668  av Lizzy

cameleon skrev:Kjempemoro at dere begge kjører mr2 da, er sånn drømme scenario det der hehe. Treffer jo sikkert på dere alle når jeg også skal montere turbo på nyåret.
Er gutte noen gang sinna? eller er han sånn rolig å behersket hele tiden? hehe :D
Du må fortelle litt nå. er litt nysgjerrig her hehe. Hvor traff dere hverandre? Hva falt du for osv? :D
He he he he :lol:
Tja hva kan jeg si. Skulle gjerne skrevet masse om han. Men jeg skal jo se han i øynene igjen, he he he :wink: Neida. Han er ganske så rolig og behersket ja. men er noen felter du klare å fyre han opp på, :twisted:
Kan ikke si annent en jeg har fått meg en kjempe go kjærest :wink:

#144685  av kennethx

Lizzy skrev:
cameleon skrev:Kjempemoro at dere begge kjører mr2 da, er sånn drømme scenario det der hehe. Treffer jo sikkert på dere alle når jeg også skal montere turbo på nyåret.
Er gutte noen gang sinna? eller er han sånn rolig å behersket hele tiden? hehe :D
Du må fortelle litt nå. er litt nysgjerrig her hehe. Hvor traff dere hverandre? Hva falt du for osv? :D
He he he he :lol:
Tja hva kan jeg si. Skulle gjerne skrevet masse om han. Men jeg skal jo se han i øynene igjen, he he he :wink: Neida. Han er ganske så rolig og behersket ja. men er noen felter du klare å fyre han opp på, :twisted:
Og så er han jo moderator her også, så spørst hvor lenge hans dypeste hemmeligheter hadde lagt ute på nett :lol:

#144711  av jumbo

Skal vel alltids få Kristian til å fikse et delforum der Markus ikke har rettigheter tenker jeg hehe

#144744  av cameleon

Lizzy skrev:He he he he :lol:
Det er jo det du må gjøre, skrive masse om han :D HVor traff dere hverandre da? Gatebil, pub, lyskryss, datingside på nettet...what? :D
Hehe en god kjæreste er jeg garantert sikker på han er. Utrolig flott fyr da :wink: Hva er det som skal til for at han klikker da? :D Er det sånn at han blir hissig om et rådelager går skjeis, balndinga blir for tjukk osv? :D

Bruker du å henge sammen med gutta boys i garasjen også eller? Eller er det sån forbudt område for jenter?

#144746  av Fantare

Fantare skrev:Hvilken styling er det på bilen :roll:
:roll:

#144747  av cameleon

Fantare skrev:
Fantare skrev:Hvilken styling er det på bilen :roll:
:roll:
Er nok samme som markus har det der. bomex :wink:

#144973  av Lizzy

cameleon skrev:Det er jo det du må gjøre, skrive masse om han :D HVor traff dere hverandre da? Gatebil, pub, lyskryss, datingside på nettet...what? :D
Hehe en god kjæreste er jeg garantert sikker på han er. Utrolig flott fyr da :wink: Hva er det som skal til for at han klikker da? :D Er det sånn at han blir hissig om et rådelager går skjeis, balndinga blir for tjukk osv? :D

Bruker du å henge sammen med gutta boys i garasjen også eller? Eller er det sån forbudt område for jenter?
For vel si litt da, sånn du du får fred :wink: he he he.
Jeg traff han på en konsert. Nei jeg pleier ikke henge sammen med dem på verkstedet. Der er det hans fri sted :lol: Men har vært der et par ganger da, men er ikke noe for meg nei :D Liker best å kjøre, så tar han seg av resten :wink:

#145019  av cameleon

Lizzy skrev:
cameleon skrev:Det er jo det du må gjøre, skrive masse om han :D HVor traff dere hverandre da? Gatebil, pub, lyskryss, datingside på nettet...what? :D

For vel si litt da, sånn du du får fred :wink: he he he.
Jeg traff han på en konsert. Nei jeg pleier ikke henge sammen med dem på verkstedet. Der er det hans fri sted :lol: Men har vært der et par ganger da, men er ikke noe for meg nei :D Liker best å kjøre, så tar han seg av resten :wink:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#145223  av sw20

#145248  av TheStig

må være den lengste tråden tatt i betraktning antal poster fra trådstarter

#146305  av kaimagne

Lizzy skrev:Men har ikke den vinga på nå .
Det er vel like greit... ;)
Sweet bil!

#146448  av Lizzy

kaimagne skrev:
Lizzy skrev:Men har ikke den vinga på nå .
Det er vel like greit... ;)
Sweet bil!
Ja synes det, liker den bedre sånn den er nå. :D

#146461  av cameleon

Slik den er nå så er den jo topp :) . Den aluplata som var på tidligere så jo helt jævlig ut :wink: