TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-ogn-GT3-battle-combat-konkurranse

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#14224  av kennethx

erling skrev:Hvis vi skal ha en ny tråd med rundetider, og editere gamle poster vil jo ikke den komme opp på "View new posts". Er det ikke best å ta det i denne tråden? Er ikke så altfor rotete heller, vi ble nå for det meste enige til slutt. :)
Hvis man lager en ny tråd der en user har en post, og bare editerer den, så er det så absolutt ryddigere, den kan også gjøres sticky, så forblir den på toppen av posts og er lett og finne.

#14246  av CelicaTurbo

stemer for en sticky med en post per bruker som redigeres av brukeren (edit knapp) når personlige rekorder slås.

#14309  av Mr2 Mk2

mm har idag henta ps2 en,må bare hente spillet også så er jeg igang!
Glimrende at du har laget den Sticky`en så vi kan sette opp tidene..

Edit:NÃ¥ har jeg spillet straks,hva var reglene
1.ingen hjelp traction osv?
2 så mye trim og mods som du vil?
3 Automat eller manuell valgfritt?

#14414  av Mr2 Mk2

kjører dere med antispinn og traction controll på supraen?
Den spinner jo noe så innihamperæva og tidene deres med supraen var sy mye bedre en min...

#14416  av CelicaTurbo

spinner den for mye gir du bare mindre gass da ved du :)

#14422  av Mr2 Mk2

ikke lett med håndkontroll :wink:
MR2 GT-S (522 hp): 1.22.699 (21.august 2003)
Celica GT-FOUR (444 hp): 1.23.346 (22.august 2003)
Chris:ser du har 522hk med mr2 en?jeg får bare 508? :shock:
ps:celicaen min har 464

#14468  av Amund

jostein: du vet at det er analog gass sant? slik at du ikke er nødt til å holde klampen i bånn hele tida... :lol:

De er bare å lære seg å vere lett på fingern, og foresten, har funnet ut at jeg nok skal klare ned mot 1:15 dersom alt stemmer. for jeg tar opp mot 2 sek på tida mi i begynnelsen, men jeg tabber meg ofte mot slutten....... :roll:

#14472  av CelicaTurbo

å kjøre med de analoge stikkene på kontrolleren er jo uansett et must, og man kommer mye bedre gjennom svingen ved å porsjonere både gass og sving fornuftig..

spiller bare GT1 jeg nå faktisk, har ikke annet til min maskin. Men har fått en ST205 til å oppføre seg ganske bra, nøytral i svingen og overstyrer lett når man letter på gasses og går inn i fin firehjulssladd om man slipper gassen helt :) men desverre litt ustabil under brems :?

#14479  av erling

De stikkene er ikke noe tess etter min smak. Men på PS2 er jo knappene analoge og, så da er det jo fint som snus.

Skal gå med en 1'15 tid med Supraen ja, men det er dritvanskelig å få alt til å klaffe på en runde. :? Må nok jobbe en stund da...

#14497  av Amund

bruker knappene til gass brems jeg.. med litt øvelse får jeg det bedre til.. Har det litt travelt fremover, men skal se om je ikke kan sette noen nye rekorder ut i uka.. :wink: og 1:15, SKAL jeg greie! :twisted:

#14520  av Mr2 Mk2

liker ikke å bruke stikkene,men med supraen er vel detg eneste alternativet..skal forbedre tidene mine idag,Noen som har et svar på hvorfor det er så stor forskjell i hk.(vet jeg må skifte olje)

#14557  av ST205

De øker litt i hk etterhvert som man kjører. Meg uvisst hvorfor.

#14561  av chris

Jeg kan KANSKJE klare å gå ned på 1.18 med Supra'en, men fortere enn det klarer jeg bare ikke. Må være ganske stor forskjell på innstillingene, for jeg får ikke til å kjøre fortere i svingene i hvert fall..

#14564  av Mr2 Mk2

noen som har noen hotte tips til innstillinger på bilene,eneste jeg har gjort er å senke mr2 en litt....Tør ikke røre det andre..