sindrejl skrev:Har det på meg selv da...maxgets skrev:Funnet ut hva som har skjedd med bilen a?om man har det på pappa ja.. glem å få det til ellers.. da blir det bare bløff..
FÃ¥tt tatt noen bilder?
Ps. Forsikringa på mr2 er da billig.... full kasko 8700 på en 18 åring med 7mnd gammelt førerkort
maxgets skrev:Med faren din som deleier da eller? jeg ringte rundt til samtlige forsikring selskaper når jeg skulle tegne forsikring. Og det var ikke mulig å få dette under 15000 kroner med 20% bonus første gang jeg sjekket, da var jeg 23 år gammel. Så hvordan har du fått til å betale 8700 som 18 åring? Selv med full bonus burde du jo betalt mer, siden du er under den "magiske" grensen på 25 år og dermed må betale ungdoms tilleg.sindrejl skrev:Har det på meg selv da...maxgets skrev:Funnet ut hva som har skjedd med bilen a?om man har det på pappa ja.. glem å få det til ellers.. da blir det bare bløff..
FÃ¥tt tatt noen bilder?
Ps. Forsikringa på mr2 er da billig.... full kasko 8700 på en 18 åring med 7mnd gammelt førerkort
Er ikke bare bløff gitt..
Har forsikringspapirene liggende ved siden av meg nå jeg =)
maxgets skrev:Jeg har det i gjensidige... Har 60% bonus og er totalkunde..jeg har jo 60% bonus og betaler like mye som deg, jeg også er total kunde og har gjensidige. Jeg har ingen tillegsforsikring, og har bare 8k i kjørelengde.. og du er jo under 25 også?
Er ingen deleiere ellernoe... kun jeg som eier og har forsikret bilen..
Er vel 16k kjørelengde, 40k tilleggsforsikring, 4k i egenadel..
FireWalk skrev:jo da det er mulig
Og det var ikke mulig å få dette under 15000 kroner med 20% bonus første gang jeg sjekket, da var jeg 23 år gammel. Så hvordan har du fått til å betale 8700 som 18 åring? Selv med full bonus burde du jo betalt mer, siden du er under den "magiske" grensen på 25 år og dermed må betale ungdoms tilleg.
FireWalk skrev:Har ingen bekjente heller nei =)maxgets skrev:Jeg har det i gjensidige... Har 60% bonus og er totalkunde..jeg har jo 60% bonus og betaler like mye som deg, jeg også er total kunde og har gjensidige. Jeg har ingen tillegsforsikring, og har bare 8k i kjørelengde.. og du er jo under 25 også?
Er ingen deleiere ellernoe... kun jeg som eier og har forsikret bilen..
Er vel 16k kjørelengde, 40k tilleggsforsikring, 4k i egenadel..
har du en onkel eller noe som jobber i forsikring selskapet kanskje?hehe..